Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło FTE do Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) SWAG
Sprzęgło BREMBO Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) BOSCH
Sprzęgło LPR Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) LPR
Sprzęgło A.B.S. Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) A.B.S.
Sprzęgło ABE Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) ABE
Sprzęgło AISIN Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) AISIN
Sprzęgło ATE Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) ATE
Sprzęgło BLUE PRINT Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) BLUE PRINT
Sprzęgło CIFAM Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) CIFAM
Sprzęgło DELPHI Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) DELPHI
Sprzęgło EUROL Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) EUROREPAR
Sprzęgło FERODO Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) FERODO
Sprzęgło FTE Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) FTE
Sprzęgło IPARTS Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) IPARTS
Sprzęgło KAWE Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) KAWE
Sprzęgło LIQUI MOLY Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) LIQUI MOLY
Sprzęgło METELLI Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) METELLI
Sprzęgło NK Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) NK
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło SAMKO Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) SAMKO
Sprzęgło TRISCAN Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) TRISCAN
Sprzęgło VAICO Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) VAICO
Sprzęgło VALEO Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) VALEO
Sprzęgło VALVOLINE Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) VALVOLINE
Producent:FTE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
5.0 (2)
Kod produktu:
3100922
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
3100922
Jednostka:
szt
Otwór - śr. 1 [mm]:  22,2
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Dla numeru artykułu:  KN22050.3.2
Ciężar [kg]:  0,29
Do 100 dni na zwrot
194,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
5.0 (2)
Kod produktu:
3102022
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
3102022
Jednostka:
szt
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Dla numeru artykułu:  KN22076.4.2
Ciężar [kg]:  0,27
Do 100 dni na zwrot
199,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
5.0 (7)
Kod produktu:
2106819
niedostępny
5.0 (7)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
2106819
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Otwór - śr. 1 [mm]:  19
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Otwór o śr[mm]:  19
Dla numeru producenta:  KG190077.4.12
Ciężar [kg]:  0,19
Do 100 dni na zwrot
243,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze