Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło BENDIX do Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05)

Sprzęgło ATE Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) ATE
Sprzęgło K2 Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) K2
Sprzęgło BREMBO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) VALEO
Sprzęgło TRW Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) LIQUI MOLY
Sprzęgło MOJE AUTO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) MOJE AUTO
Sprzęgło FRENKIT Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) FRENKIT
Sprzęgło AISIN Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) AISIN
Sprzęgło BENDIX Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) BENDIX
Sprzęgło BLUE PRINT Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) BLUE PRINT
Sprzęgło DELPHI Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) DELPHI
Sprzęgło ELF Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) ELF
Sprzęgło ENEOS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) ENEOS
Sprzęgło EUROREPAR Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) EXEDY
Sprzęgło GIRLING Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) GIRLING
Sprzęgło GULF Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) GULF
Sprzęgło JURID Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) JURID
Sprzęgło MEYLE Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) MEYLE
Sprzęgło NIPPARTS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) NIPPARTS
Sprzęgło NPS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) NPS
Sprzęgło ORGANIKA Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) RAVENOL
Sprzęgło TEXACO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) VALVOLINE
Producent:BENDIX

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
151082B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
151082B
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  0,59
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
151083B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
151083B
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  1
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Butelka
Ciężar [kg]:  1,15
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
151784B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
151784B
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  5,51
Do 100 dni na zwrot
118,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze