Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MAXGEAR do Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05)

Sprzęgło ATE Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) ATE
Sprzęgło K2 Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) K2
Sprzęgło BREMBO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) VALEO
Sprzęgło TRW Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) MOJE AUTO
Sprzęgło FRENKIT Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) FRENKIT
Sprzęgło AISIN Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) AISIN
Sprzęgło BENDIX Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) BENDIX
Sprzęgło BLUE PRINT Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) BLUE PRINT
Sprzęgło DELPHI Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) DELPHI
Sprzęgło ELF Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) ELF
Sprzęgło ENEOS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) ENEOS
Sprzęgło EUROREPAR Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) EXEDY
Sprzęgło GIRLING Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) GIRLING
Sprzęgło GULF Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) GULF
Sprzęgło JURID Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) JURID
Sprzęgło MEYLE Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) MEYLE
Sprzęgło NIPPARTS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) NIPPARTS
Sprzęgło NPS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) NPS
Sprzęgło ORGANIKA Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) RAVENOL
Sprzęgło TEXACO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) Skrzynia 86KM, 63kW, benzyna (1988.08 - 1994.05) VALVOLINE
Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
36-0047
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0047
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Rodzaj połączenia:  Butelka
Kolor:  Żółty
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000406
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000406
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  1
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Butelka
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  1,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000476
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000476
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Dopuszczenie przez producenta:  Mazda MN 120 C
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR3
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR4
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Rodzaj połączenia:  Butelka
Pojemność [litr]:  0,5
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000407
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000407
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Kanister
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  3,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze