Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło SAMKO do Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) SWAG
Sprzęgło LUK Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) LUK
Sprzęgło SACHS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) SACHS
Sprzęgło TOPRAN Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło ABE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) ABE
Sprzęgło ATE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) ATE
Sprzęgło BREMBO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło DR.MOTOR AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Sprzęgło EUROL Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło IPARTS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło KAWE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) KAWE
Sprzęgło LIQUI MOLY Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LPR Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) LPR
Sprzęgło METZGER Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) METZGER
Sprzęgło MOTUL Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło SAMKO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło VAICO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) VAICO
Sprzęgło VALEO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) VALEO
Sprzęgło VALVOLINE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) VALVOLINE
Producent:SAMKO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M30220
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
M30220
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  19,05
Rozstaw srub mocujących:  65
Wymiar gwintu:  12 X 9
Materiał:  Tworzywo sztuczne
System hamulcowy:  SACHS
Do 100 dni na zwrot
114,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze