Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MAXGEAR do Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SWAG
Sprzęgło TOPRAN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło SACHS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SACHS
Sprzęgło ATE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) ATE
Sprzęgło BREMBO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Sprzęgło EUROL Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło HOFFER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) HOFFER
Sprzęgło IPARTS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło KAWE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) KAWE
Sprzęgło LIQUI MOLY Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LPR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) LPR
Sprzęgło MAXGEAR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło MEAT & DORIA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Sprzęgło METZGER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) METZGER
Sprzęgło MOTUL Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło SAMKO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło SIDAT Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SIDAT
Sprzęgło VALVOLINE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) VALVOLINE
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
61-0107
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
61-0107
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  23,6
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze