Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło METZGER do Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SWAG
Sprzęgło TOPRAN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło SACHS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SACHS
Sprzęgło ATE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) ATE
Sprzęgło BREMBO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło DR.MOTOR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) DR.MOTOR
Sprzęgło EUROL Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło HOFFER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) HOFFER
Sprzęgło IPARTS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło KAWE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) KAWE
Sprzęgło LIQUI MOLY Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LPR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) LPR
Sprzęgło MAXGEAR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło MEAT & DORIA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Sprzęgło METZGER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) METZGER
Sprzęgło MOTUL Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło SAMKO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło SIDAT Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SIDAT
Sprzęgło VALVOLINE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) VALVOLINE
Producent:METZGER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
404-990
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
404-990
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  19
Do 100 dni na zwrot
143,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
505-993
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
505-993
Średnica tłoka [mm]:  16
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze