Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcze hamulcowe NK do Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie)

Tarcze hamulcowe A.B.S. Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) A.B.S.
Tarcze hamulcowe BLUE PRINT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) BLUE PRINT
Tarcze hamulcowe BOSCH Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) BOSCH
Tarcze hamulcowe COMLINE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) COMLINE
Tarcze hamulcowe DELPHI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) DELPHI
Tarcze hamulcowe FEBI BILSTEIN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Tarcze hamulcowe FERODO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FERODO
Tarcze hamulcowe HELLA PAGID Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) HELLA PAGID
Tarcze hamulcowe HELLA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) HELLA
Tarcze hamulcowe JURATEK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) JURATEK
Tarcze hamulcowe JURID Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) JURID
Tarcze hamulcowe KAMOKA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) KAMOKA
Tarcze hamulcowe KAWE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) KAWE
Tarcze hamulcowe MEYLE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MEYLE
Tarcze hamulcowe MINTEX Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MINTEX
Tarcze hamulcowe NK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) NK
Tarcze hamulcowe OPTIMAL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) OPTIMAL
Tarcze hamulcowe REMSA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) REMSA
Tarcze hamulcowe ROADHOUSE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) ROADHOUSE
Tarcze hamulcowe SWAG Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SWAG
Tarcze hamulcowe TEXTAR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) TEXTAR
Tarcze hamulcowe ZIMMERMANN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3125126
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
3125126
Średnica zewnętrzna [mm]:  278
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  25
Minimalna grubość [mm]:  23
Wysokość [mm]:  43,9
Felga - ilosć śrub:  5
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Średnica otworu centrującego [mm]:  63,6
Średnica otworu [mm]:  108
Powierzchnia:  Pokryty dodatkową warstwą
Ciężar netto [kg]:  6,59
Do 100 dni na zwrot
NK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3125127
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
3125127
Średnica zewnętrzna [mm]:  278
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  25
Minimalna grubość [mm]:  23
Wysokość [mm]:  43,9
Felga - ilosć śrub:  5
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Średnica otworu centrującego [mm]:  63,6
Średnica otworu [mm]:  108
Powierzchnia:  Pokryty dodatkową warstwą
Ciężar netto [kg]:  3,86
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Tarcze hamulcowe

Serie tarcz hamulcowych Zimmermann - porównanie: Sport, FuzionZ, Standard

Tarcze hamulcowe Zimmermann. Typowa niemiecka jakość i solidność zamknięta w każdym modelu

Coraz więcej kierowców, sięgając po tarcze hamulcowe największych światowych marek, zastanawia się, czy nie wybiera przypadkiem czegoś, co powstało w jednej z dalekowschodnich fabryk. W przypadku tarcz hamulcowych Zimmermann obawy takie nie mają żadnych podstaw, gdyż są to produkty całkowicie i typowo niemieckie. Jak przekłada się to na ich jakość oraz różnorodność?

czytaj więcej >
Czy warto przetaczać tarcze hamulcowe?

Czy warto przetaczać tarcze hamulcowe?

Czy przetaczanie tarcz hamulcowych ma sens? W jakich przypadkach opłaca się przetaczać tarcze hamulcowe? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w poniższym artykule.

czytaj więcej >
Zimmermann FusionZ: Formula:Z, Formula:F i Formula:S - tarcze dwuelementowe-sprzężone marki Zimmermann

Dwuelementowe, sprzężone tarcze hamulcowe marki Zimmermann z serii FusionZ, czyli Formula:Z, Formula:F i Formula:S

Tarcze hamulcowe Zimmermann z serii FusionZ to tarcze dwuelementowe, kombinowane, powszechnie zwane wentylowanymi. Jakie dokładnie typy tarcz wchodzą w skład tej serii? Czym mogą Was zainteresować?

czytaj więcej >
Tarcze hamulcowe nawiercane czy nacinane, które wybrać?

Nawiercane czy nacinane tarcze hamulcowe? Sprawdźcie, które rozwiązanie będzie w Waszym przypadku lepszym wyborem

Dla części kierowców wprowadzanie rozróżnień pomiędzy tarczami hamulcowymi nacinanymi i nawiercanymi nie ma żadnego sensu. Inni z kolei, nawet jeśli różnicę między tymi tarczami widzą, nie bardzo wiedzą, co wynika z niej dla nich samych. Z myślą o obu tych grupach przygotowaliśmy nasz krótki poradnik i zestawienie obu typów tarcz. Dzięki niemu przekonacie się, że różnice pomiędzy nimi są i w niektórych przypadkach naprawdę mają znaczenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze