Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcze hamulcowe AKRON-MALÒ do Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie)

Tarcze hamulcowe ABE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) ABE
Tarcze hamulcowe AKRON-MALÒ Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Tarcze hamulcowe ATE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) ATE
Tarcze hamulcowe BORG & BECK Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) BORG & BECK
Tarcze hamulcowe BOSCH Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) BOSCH
Tarcze hamulcowe BREMBO Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) BREMBO
Tarcze hamulcowe DELPHI Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) DELPHI
Tarcze hamulcowe FERODO Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) FERODO
Tarcze hamulcowe HELLA PAGID Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) HELLA PAGID
Tarcze hamulcowe HELLA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) HELLA
Tarcze hamulcowe JP GROUP Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) JP GROUP
Tarcze hamulcowe JURATEK Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) JURATEK
Tarcze hamulcowe JURID Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) JURID
Tarcze hamulcowe KAMOKA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) KAMOKA
Tarcze hamulcowe MINTEX Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) MINTEX
Tarcze hamulcowe NK Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) NK
Tarcze hamulcowe OPTIMAL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) OPTIMAL
Tarcze hamulcowe QUINTON HAZELL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Tarcze hamulcowe RAICAM Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) RAICAM
Tarcze hamulcowe SASIC Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) SASIC
Tarcze hamulcowe SBS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) SBS
Tarcze hamulcowe TEXTAR Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) TEXTAR
Tarcze hamulcowe TRISCAN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:AKRON-MALÒ

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKRON-MALÒ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1110682
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
1110682
Powierzchnia:  Naoliwione
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Wysokość [mm]:  69,9
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Średnica otworu centrującego [mm]:  96
Średnica zewnętrzna [mm]:  308
Ciężar netto [kg]:  9,78
Minimalna grubość [mm]:  13
Felga - ilosć śrub:  5
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  16
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Tarcze hamulcowe

Docieranie nowych tarcz hamulcowych. Czy konieczne, na czym polega, jakie korzyści daje?

Czym jest docieranie nowych tarcz hamulcowych? Czy rodzaj tarcz ma znaczenie dla samego procesu? Ekspert iParts.pl odpowiada

Nowo założone tarcze hamulcowe wymagają dotarcia – tyle wiedzą kierowcy. Ale na czym to dotarcie, tak naprawdę, polega? Czemu ma służyć i jak wyglądać? I dlaczego jakość tarcz może mieć tak duże znaczenie?

czytaj więcej >
Serie tarcz hamulcowych ATE - porównanie: ATE PowerDisc, Original

Tarcze hamulcowe ATE Original i ATE PowerDisc. Sprawdź, które z nich będą najlepszym wyborem właśnie dla Ciebie

Będąc wiodącym producentem klocków hamulcowych, niemiecka firma ATE bardzo szybko wyspecjalizowała się również w wytwarzaniu tarcz hamulcowych wysokiej klasy. Wybierając kompletne hamulce tarczowe marki ATE (tarcze i klocki), zyskujecie podwójną gwarancję jakości i bezpieczeństwa. Decydując się na same tarcze, również dokonujecie dobrego wyboru, pod warunkiem, że macie świadomość różnicy pomiędzy tarczami ATE Original a ATE PowerDisc.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2023? Skąd biorą się różnice w cenach pomiędzy poszczególnymi przypadkami?

Tarcz hamulcowych nie wymieniamy zbyt często, ale kiedy już przychodzi na tę wymianę pora, należ zrobić to naprawdę dobrze. Co to znaczy? W jaki sposób powinno się wymieniać tarcze hamulcowe w standardowym aucie osobowym? Czy można to zrobić samemu, czy lepiej udać się do mechanika? Ile zapłacimy za wymianę tarcz hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
Tarcze hamulcowe nawiercane czy nacinane, które wybrać?

Nawiercane czy nacinane tarcze hamulcowe? Sprawdźcie, które rozwiązanie będzie w Waszym przypadku lepszym wyborem

Dla części kierowców wprowadzanie rozróżnień pomiędzy tarczami hamulcowymi nacinanymi i nawiercanymi nie ma żadnego sensu. Inni z kolei, nawet jeśli różnicę między tymi tarczami widzą, nie bardzo wiedzą, co wynika z niej dla nich samych. Z myślą o obu tych grupach przygotowaliśmy nasz krótki poradnik i zestawienie obu typów tarcz. Dzięki niemu przekonacie się, że różnice pomiędzy nimi są i w niektórych przypadkach naprawdę mają znaczenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze