Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka KAMOKA do Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10)

Turbosprężarka ELRING Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) ELRING
Turbosprężarka NISSENS Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) NISSENS
Turbosprężarka REINZ Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) REINZ
Turbosprężarka FA1 Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) FA1
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) JP GROUP
Turbosprężarka AJUSA Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) AJUSA
Turbosprężarka DRI Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) ELSTOCK
Turbosprężarka GLASER Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) GLASER
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka KAMOKA Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) KAMOKA
Turbosprężarka LUKAS Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) LUKAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) TMI
Producent:KAMOKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8600080
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
8600080
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  8519477
Do 100 dni na zwrot
2168,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8600066
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
8600066
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  8506892
Do 100 dni na zwrot
2657,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze