Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NTY do Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07)

Turbosprężarka DR.MOTOR Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) DR.MOTOR
Turbosprężarka AJUSA Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DELPHI Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) DELPHI
Turbosprężarka DRI Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) DRI
Turbosprężarka ELRING Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) ELSTOCK
Turbosprężarka LUKAS Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) LUKAS
Turbosprężarka METALCAUCHO Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) METALCAUCHO
Turbosprężarka NE Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) NE
Turbosprężarka NISSENS Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) NISSENS
Turbosprężarka NTY Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) NTY
Turbosprężarka REINZ Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TURBO MOTOR Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) TURBO MOTOR
Producent:NTY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0)
Kod produktu:
ECD-RE-011
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ECD-RE-011
Jednostka:
szt
Numer seryjny:  ECD-RE-011
Do 100 dni na zwrot
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0)
Kod produktu:
ECD-RE-003
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ECD-RE-003
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Sterowany podciśnieniem
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony powietrzem
Numer seryjny:  ECD-RE-003
Do 100 dni na zwrot
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze