Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka REINZ do Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07)

Turbosprężarka DR.MOTOR Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) DR.MOTOR
Turbosprężarka AJUSA Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DELPHI Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) DELPHI
Turbosprężarka DRI Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) DRI
Turbosprężarka ELRING Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) ELSTOCK
Turbosprężarka LUKAS Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) LUKAS
Turbosprężarka METALCAUCHO Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) METALCAUCHO
Turbosprężarka NE Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) NE
Turbosprężarka NISSENS Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) NISSENS
Turbosprężarka NTY Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) NTY
Turbosprężarka REINZ Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TURBO MOTOR Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) TURBO MOTOR
Producent:REINZ

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
REINZ
0 (0)
Kod produktu:
04-10053-01
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
04-10053-01
Jednostka:
KPL
Tylko w połączeniu z:  70-41369-00
Do 100 dni na zwrot
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Najlepsze turbosprężarki

TurbosprężarkaLiczba samochodów wyposażonych w turbosprężarki stale rośnie, bez względu na ilość cylindrów oraz pojemność jednostki napędowej. Każdy chce dziś posiadać auto doładowane, wykorzystujące jego maksymalną moc przy jednoczesnym zużyciu optymalnej ilości paliwa. Pozwala na to ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze