Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TMI do Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07)

Turbosprężarka DR.MOTOR Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) DR.MOTOR
Turbosprężarka AJUSA Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DELPHI Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) DELPHI
Turbosprężarka DRI Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) DRI
Turbosprężarka ELRING Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) ELSTOCK
Turbosprężarka LUKAS Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) LUKAS
Turbosprężarka METALCAUCHO Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) METALCAUCHO
Turbosprężarka NE Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) NE
Turbosprężarka NISSENS Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) NISSENS
Turbosprężarka NTY Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) NTY
Turbosprężarka REINZ Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TURBO MOTOR Renault MEGANE II nadwozie zamknięte / kombi (KM_) 1.5 dCi (KM0F) nadwozie zamknięte / kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (2003.08 - 2009.07) TURBO MOTOR
Producent:TURBO MOTOR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TURBO MOTOR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA54359700002
niedostępny
Kaucja: 86,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TURBO MOTOR
Kod:
PA54359700002
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  BorgWarner/KKK
Ciężar netto [kg]:  4,2
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
1486,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 86,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze