Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LUCAS do Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka TOPRAN Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) AJUSA
Turbosprężarka NRF Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) NRF
Turbosprężarka VAICO Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) VAICO
Turbosprężarka AKS DASIS Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) BORGWARNER
Turbosprężarka BORSEHUNG Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) BORSEHUNG
Turbosprężarka DRI Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) FA1
Turbosprężarka HOFFER Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) TMI
Turbosprężarka TRISCAN Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) TRISCAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) VICTOR REINZ
Turbosprężarka VIKA Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TFSI Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2013.02) VIKA
Producent:LUCAS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LTRPA53039880105
dostępny
Kaucja: 499,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA53039880105
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Jakosć:  OE REMAN
Ograniczenia producenta:  BorgWarner/KKK
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  11,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3437,00 zł
2291,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 499,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LTRPA53039880290
niedostępny
Kaucja: 602,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA53039880290
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Ograniczenia producenta:  BorgWarner/KKK
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony cieczą
Ciężar netto [kg]:  10,9
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3082,00 zł
1926,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 602,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze