Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.8 TSI 4x4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2014.09 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.8 TSI 4x4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2014.09 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.8 TSI 4x4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2014.09 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.8 TSI 4x4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2014.09 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.8 TSI 4x4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2014.09 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ELWIS ROYAL Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.8 TSI 4x4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2014.09 - obecnie) ELWIS ROYAL
Turbosprężarka FA1 Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.8 TSI 4x4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2014.09 - obecnie) FA1
Turbosprężarka GK Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.8 TSI 4x4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2014.09 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.8 TSI 4x4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2014.09 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HOFFER Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.8 TSI 4x4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2014.09 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.8 TSI 4x4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2014.09 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.8 TSI 4x4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2014.09 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.8 TSI 4x4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2014.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.8 TSI 4x4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2014.09 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NRF Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.8 TSI 4x4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2014.09 - obecnie) NRF
Turbosprężarka REINZ Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.8 TSI 4x4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2014.09 - obecnie) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.8 TSI 4x4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2014.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.8 TSI 4x4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2014.09 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.8 TSI 4x4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2014.09 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.8 TSI 4x4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (2014.09 - obecnie) TOPRAN
Producent:ELRING

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
5.0 (1)
Kod produktu:
691.780
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
691.780
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Lokalizacja w aucie:  Głowica cylindra
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0)
Kod produktu:
793.230
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
793.230
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  06K 145 701 E
Dla numeru OE:  06K 145 701 L
Dla numeru OE:  06K 145 701 M
Dla numeru OE:  06K 145 701 N
Dla numeru OE:  06K 145 701 S
Dla numeru OE:  06K 145 701 T
Dla numeru OE:  06K 145 702 G
Dla numeru OE:  06K 145 713 J
Dla numeru OE:  06K 145 715 B
Dla numeru OE:  06K 145 715 C
Dla numeru OE:  06K 145 715 D
Dla numeru OE:  06K 145 715 F
Dla numeru OE:  06K 145 722 A
Dla numeru OE:  06L 145 701 E
Dla numeru OE:  06L 145 701 F
Dla numeru OE:  06L 145 701 G
Dla numeru OE:  06L 145 701 H
Dla numeru OE:  06L 145 701 J
Dla numeru OE:  06L 145 701 K
Dla numeru OE:  814000-0015
Dla numeru OE:  814000-5015S
Dla numeru OE:  819035-0011
Dla numeru OE:  819035-0013
Dla numeru OE:  819035-0017
Dla numeru OE:  819035-5011S
Do 100 dni na zwrot
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze