Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia GK do Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08)

Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia BOSCH Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) BOSCH
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia GATES Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) GATES
Układ Chłodzenia SKF Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) SKF
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia GK Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) GK
Układ Chłodzenia HART Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) HART
Układ Chłodzenia HEPU Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia JP GROUP Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) JP GROUP
Układ Chłodzenia KAMOKA Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) KAMOKA
Układ Chłodzenia MAXGEAR Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MAXGEAR
Układ Chłodzenia METZGER Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MOTORAD
Układ Chłodzenia NRF Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) NRF
Układ Chłodzenia OEM Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) OEM
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia SWAG Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) SWAG
Układ Chłodzenia THERMOTEC Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) THERMOTEC
Układ Chłodzenia VALEO Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) VALEO
Producent:GK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
701345
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
701345
Temperatura otwarcia [°c]:  87
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze