Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia TOPRAN do Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie)

Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia SWAG Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia HELLA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Układ Chłodzenia AJUSA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA COOLING SYSTEMS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Układ Chłodzenia BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BOSCH Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CASTROL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) CASTROL
Układ Chłodzenia CONTINENTAL CTAM Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Układ Chłodzenia DAYCO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DIEDERICHS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DIEDERICHS
Układ Chłodzenia DOLZ Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia ELRING Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia EPS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ESEN SKV
Układ Chłodzenia EUROL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FAST Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FAST
Układ Chłodzenia GATES Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HART Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia HEPU Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HOFFER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) HOFFER
Układ Chłodzenia KAMOKA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia KAWE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KAWE
Układ Chłodzenia KW Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia LPR Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) LPR
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia METELLI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NISSENS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia NTY Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OEM Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) OEM
Układ Chłodzenia OPTIBELT Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) OPTIMAL
Układ Chłodzenia ORLEN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia PIERBURG Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia PRASCO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) PRASCO
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RAVENOL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) RAVENOL
Układ Chłodzenia RUVILLE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SAMKO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SAMKO
Układ Chłodzenia SIDAT Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SIDAT
Układ Chłodzenia SNR Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SNR
Układ Chłodzenia TOPRAN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) TOPRAN
Układ Chłodzenia TRISCAN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) VEMO
Układ Chłodzenia WAHLER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) WAHLER
Producent:TOPRAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TOPRAN
4.0 (2)
Kod produktu:
407 872
dostępny
4.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
407 872
Jednostka:
szt
Rodzaj czujnika:  Czujnik NTC
Ilość biegunów:  2
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TOPRAN
0 (0)
Kod produktu:
409 279
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
409 279
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
153,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze