Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia MAHLE ORIGINAL do Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie)

Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia SWAG Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia HELLA Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia ABAKUS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) ABAKUS
Układ Chłodzenia AJUSA Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA COOLING SYSTEMS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Układ Chłodzenia BGA Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) BGA
Układ Chłodzenia BOSCH Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CASTROL Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) CASTROL
Układ Chłodzenia CONTITECH Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) CONTITECH
Układ Chłodzenia DAYCO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia ELRING Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia EPS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) ESEN SKV
Układ Chłodzenia EUROL Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia FAST Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) FAST
Układ Chłodzenia FRECCIA Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) FRECCIA
Układ Chłodzenia GK Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HART Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia HEPU Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia INA Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) INA
Układ Chłodzenia KAMOKA Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia KAWE Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) KAWE
Układ Chłodzenia KW Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia LPR Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) LPR
Układ Chłodzenia MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Układ Chłodzenia MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia METELLI Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NISSENS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia NTY Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OEM Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) OEM
Układ Chłodzenia OPTIBELT Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) OPTIMAL
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia ORLEN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia PIERBURG Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia PRASCO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) PRASCO
Układ Chłodzenia RAVENOL Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) RAVENOL
Układ Chłodzenia RUVILLE Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SAMKO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) SAMKO
Układ Chłodzenia SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) SCT - MANNOL
Układ Chłodzenia SNR Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) SNR
Układ Chłodzenia THERMOTEC Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TOPRAN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) TOPRAN
Układ Chłodzenia TRISCAN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia TYC Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) TYC
Układ Chłodzenia VAICO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAHLE ORIGINAL

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
CRB 139 000S
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
CRB 139 000S
Jednostka:
szt
Wysokość opakowania [cm]:  3,50
Ciężar netto [g]:  52,0
Długożć opakowania [cm]:  7,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,00
Do 100 dni na zwrot
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
CR 2172 000P
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
CR 2172 000P
Jednostka:
szt
Długość sieci [mm]:  640
Szerokość sieci [mm]:  502
Głębokość sieci [mm]:  26
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Producent:  produced by MAHLE
Wysokość opakowania [cm]:  13,00
Szerokość opakowania [cm]:  60,00
Długożć opakowania [cm]:  77,0
Do 100 dni na zwrot
796,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
CR 2099 000P
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
CR 2099 000P
Jednostka:
szt
Długość sieci [mm]:  635
Szerokość sieci [mm]:  505
Głębokość sieci [mm]:  16
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Producent:  MAHLE
Materiał:  Aluminium
Materiał żeber chłodzących:  Aluminium
Materiał zbiornika wody (chłodnica):  Tworzywo sztuczne
Wysokość opakowania [cm]:  61,50
Długożć opakowania [cm]:  84,5
Do 100 dni na zwrot
958,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0)
Kod produktu:
CR 2172 000S
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
CR 2172 000S
Wysokość opakowania [cm]:  11,50
Ciężar netto [g]:  3850
Szerokość opakowania [cm]:  55,50
Długożć opakowania [cm]:  78,0
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze