Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia FACET do Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie)

Układ Chłodzenia HELLA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia HART Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia VAICO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia ELRING Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia EPS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia NISSENS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia SWAG Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia VALEO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia AJUSA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA COOLING SYSTEMS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Układ Chłodzenia BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Chłodzenia BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CASTROL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) CASTROL
Układ Chłodzenia COMLINE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) COMLINE
Układ Chłodzenia DAYCO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia ESEN SKV Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ESEN SKV
Układ Chłodzenia EUROL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia FAST Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAST
Układ Chłodzenia FRECCIA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FRECCIA
Układ Chłodzenia GATES Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HEPU Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia JPN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) JPN
Układ Chłodzenia KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia KAWE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) KAWE
Układ Chłodzenia KW Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia METELLI Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NRF Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia OPTIBELT Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia ORLEN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia PIERBURG Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RAVENOL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) RAVENOL
Układ Chłodzenia RUVILLE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SASIC Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SASIC
Układ Chłodzenia THERMOTEC Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia VALVOLINE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VEMO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VEMO
Producent:FACET

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FACET
0 (0)
Kod produktu:
7.3350
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
7.3350
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Rozmiar klucza:  19
Do 100 dni na zwrot
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze