Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia GRAF do Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09)

Układ Chłodzenia TRICLO Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) TRICLO
Układ Chłodzenia AISIN Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) AISIN
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia BEHR HELLA SERVICE Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) BEHR HELLA SERVICE
Układ Chłodzenia BEHR THERMOT-TRONIK Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) BEHR THERMOT-TRONIK
Układ Chłodzenia BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Chłodzenia BORG & BECK Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BUGATTI Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) BUGATTI
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia DAYCO Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) DAYCO
Układ Chłodzenia DENCKERMANN Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) DENCKERMANN
Układ Chłodzenia DENSO Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) DENSO
Układ Chłodzenia DOLZ Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) DOLZ
Układ Chłodzenia EPS Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) EPS
Układ Chłodzenia ERA Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) ERA
Układ Chłodzenia FACET Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) FACET
Układ Chłodzenia FAE Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) FAE
Układ Chłodzenia FLENNOR Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) FLENNOR
Układ Chłodzenia GATES Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) GATES
Układ Chłodzenia GK Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) GK
Układ Chłodzenia GRAF Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) GRAF
Układ Chłodzenia HART Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) HART
Układ Chłodzenia HELLA Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) HELLA
Układ Chłodzenia HEPU Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) HEPU
Układ Chłodzenia KW Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) KW
Układ Chłodzenia KWP Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) KWP
Układ Chłodzenia LPR Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) LPR
Układ Chłodzenia LUCAS Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) LUCAS
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE ORIGINAL Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) MAHLE ORIGINAL
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia METELLI Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) METELLI
Układ Chłodzenia NRF Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) NRF
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PROTECHNIC Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) PROTECHNIC
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SAMKO Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) SAMKO
Układ Chłodzenia SASIC Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) SASIC
Układ Chłodzenia SEIM Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) SEIM
Układ Chłodzenia SIDAT Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) SIDAT
Układ Chłodzenia THERMOTEC Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) TRISCAN
Układ Chłodzenia VALEO Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) VALEO
Układ Chłodzenia VEMO Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) VEMO
Układ Chłodzenia WAHLER Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) WAHLER
Producent:GRAF

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GRAF
5.0 (10)
Kod produktu:
PA095
niedostępny
5.0 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GRAF
Kod:
PA095
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Tryb pracy:  Mechaniczne
Wykonanie pompy wodnej:  Dla napędu paskiem zębatym
Materiał wirnika pompy wody:  Blacha stalowa
Do 100 dni na zwrot
123,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GRAF
5.0 (10)
Kod produktu:
PA154
niedostępny
5.0 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GRAF
Kod:
PA154
Jednostka:
szt
Średnica koła łopatkowego:  57
Liczba skrzydeł:  3
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Wykonanie pompy wodnej:  Dla napędu paskiem zębatym
Materiał wirnika pompy wody:  Blacha stalowa
Tryb pracy:  Mechaniczne
Do 100 dni na zwrot
127,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze