Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia SAMKO do Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia MOTORAD Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) MOTORAD
Układ Chłodzenia TRICLO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) TRICLO
Układ Chłodzenia BEHR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) BEHR
Układ Chłodzenia AISIN Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) AISIN
Układ Chłodzenia AJUSA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) AJUSA
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AKS DASIS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AUTOMEGA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) AUTOMEGA
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BEHR HELLA SERVICE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) BEHR HELLA SERVICE
Układ Chłodzenia BGA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) BGA
Układ Chłodzenia BORG & BECK Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia BUGATTI Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) BUGATTI
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CONTINENTAL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) CONTINENTAL
Układ Chłodzenia DENCKERMANN Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) DENCKERMANN
Układ Chłodzenia DOLZ Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) DOLZ
Układ Chłodzenia DT SPARE PARTS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) DT SPARE PARTS
Układ Chłodzenia EPS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) EPS
Układ Chłodzenia ERA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) ERA
Układ Chłodzenia FACET Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) FACET
Układ Chłodzenia FAE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) FAE
Układ Chłodzenia FLENNOR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) FLENNOR
Układ Chłodzenia FRIGAIR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) FRIGAIR
Układ Chłodzenia GATES Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) GATES
Układ Chłodzenia GK Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) GK
Układ Chłodzenia GRAF Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) GRAF
Układ Chłodzenia HEPU Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) HEPU
Układ Chłodzenia HOFFER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) HOFFER
Układ Chłodzenia KAMOKA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) KAMOKA
Układ Chłodzenia KW Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) KW
Układ Chłodzenia KWP Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) KWP
Układ Chłodzenia LPR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) LPR
Układ Chłodzenia LUCAS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) LUCAS
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) MAHLE
Układ Chłodzenia MAXGEAR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) MAXGEAR
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia METELLI Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) METZGER
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PROTECHNIC Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) PROTECHNIC
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SAMKO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) SAMKO
Układ Chłodzenia SASIC Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) SASIC
Układ Chłodzenia SIDAT Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) SIDAT
Układ Chłodzenia TRISCAN Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAICO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) VAICO
Układ Chłodzenia VALEO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) VALEO
Układ Chłodzenia VEMO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) VEMO
Producent:SAMKO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
WP0646
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
WP0646
Średnica koła łopatkowego:  57
Wymiar gwintu:  M14 X 1,5
Tryb pracy:  Mechaniczne
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze