Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia KWP do Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10)

Układ Chłodzenia IPARTS Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) IPARTS
Układ Chłodzenia BORYGO Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) BORYGO
Układ Chłodzenia K2 Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) K2
Układ Chłodzenia PRESTONE Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) PRESTONE
Układ Chłodzenia TRICLO Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) TRICLO
Układ Chłodzenia MAXGEAR Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) MAXGEAR
Układ Chłodzenia AISIN Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) AISIN
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AKS DASIS Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA COOLING SYSTEMS Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) AVA COOLING SYSTEMS
Układ Chłodzenia BEHR HELLA SERVICE Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) BEHR HELLA SERVICE
Układ Chłodzenia BEHR THERMOT-TRONIK Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) BEHR THERMOT-TRONIK
Układ Chłodzenia BGA Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) BGA
Układ Chłodzenia BORG & BECK Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BUGATTI Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) BUGATTI
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia COMMA Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) COMMA
Układ Chłodzenia DENCKERMANN Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) DENCKERMANN
Układ Chłodzenia DOLZ Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) DOLZ
Układ Chłodzenia ENERGY Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) ENERGY
Układ Chłodzenia EPS Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) EPS
Układ Chłodzenia ERA Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) ERA
Układ Chłodzenia EUROL Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) FACET
Układ Chłodzenia FAE Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) FAE
Układ Chłodzenia FAST Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) FAST
Układ Chłodzenia FUCHS Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) FUCHS
Układ Chłodzenia GATES Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) GATES
Układ Chłodzenia GK Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) GK
Układ Chłodzenia GRAF Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) GRAF
Układ Chłodzenia HART Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) HART
Układ Chłodzenia HELLA Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) HELLA
Układ Chłodzenia HEPU Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) HEPU
Układ Chłodzenia HOFFER Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) HOFFER
Układ Chłodzenia KAGER Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) KAGER
Układ Chłodzenia KW Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) KW
Układ Chłodzenia KWP Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) KWP
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia LPR Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) LPR
Układ Chłodzenia LUCAS Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) LUCAS
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE ORIGINAL Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) MAHLE ORIGINAL
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia METELLI Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) METZGER
Układ Chłodzenia NRF Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) NRF
Układ Chłodzenia OEM Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) OEM
Układ Chłodzenia OPTIMAL Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) OPTIMAL
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PETROFF Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) PETROFF
Układ Chłodzenia PROTECHNIC Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) PROTECHNIC
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SAMKO Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) SAMKO
Układ Chłodzenia SASIC Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) SASIC
Układ Chłodzenia SEIM Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) SEIM
Układ Chłodzenia SIDAT Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) SIDAT
Układ Chłodzenia THERMOTEC Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) TRISCAN
Układ Chłodzenia VALEO Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) VALEO
Układ Chłodzenia VEMO Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) VEMO
Układ Chłodzenia WAHLER Peugeot 505 (551A) 2.0 TI, STI sedan 110KM, 81kW, benzyna (1979.08 - 1986.10) WAHLER
Producent:KWP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KWP
5.0 (1)
Kod produktu:
10123
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KWP
Kod:
10123
Średnica koła łopatkowego:  69
Liczba skrzydeł:  9
Materiał wirnika pompy wody:  Żeliwo szare
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pokrywą
Tryb pracy:  Mechaniczne
Do 100 dni na zwrot
KWP
5.0 (1)
Kod produktu:
10246
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KWP
Kod:
10246
Średnica koła łopatkowego:  69
Liczba skrzydeł:  9
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Wykonanie pompy wodnej:  Dla napędu paskiem zębatym
Materiał wirnika pompy wody:  Żeliwo szare
Tryb pracy:  Mechaniczne
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze