Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia VEMO do Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11)

Układ Chłodzenia IPARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) IPARTS
Układ Chłodzenia K2 Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) K2
Układ Chłodzenia BORYGO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) BORYGO
Układ Chłodzenia PRESTONE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) PRESTONE
Układ Chłodzenia MOJE AUTO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MOJE AUTO
Układ Chłodzenia MOTUL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MOTUL
Układ Chłodzenia MOBIL MEDIC Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MOBIL MEDIC
Układ Chłodzenia VALEO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) VALEO
Układ Chłodzenia TOTAL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) TOTAL
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia HEPU Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) HEPU
Układ Chłodzenia VOLKSWAGEN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) VOLKSWAGEN
Układ Chłodzenia TRICLO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) TRICLO
Układ Chłodzenia WERTTEILE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) WERTTEILE
Układ Chłodzenia AISIN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) AISIN
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AKS DASIS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AMTRA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) AMTRA
Układ Chłodzenia ATAS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ATAS
Układ Chłodzenia AVA COOLING SYSTEMS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) AVA COOLING SYSTEMS
Układ Chłodzenia BEHR THERMOT-TRONIK Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) BEHR THERMOT-TRONIK
Układ Chłodzenia BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Chłodzenia BORG & BECK Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BOUGICORD Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) BOUGICORD
Układ Chłodzenia BUGATTI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) BUGATTI
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CASTROL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) CASTROL
Układ Chłodzenia COMMA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) COMMA
Układ Chłodzenia CONTINENTAL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) CONTINENTAL
Układ Chłodzenia DENSO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DENSO
Układ Chłodzenia DOLZ Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DOLZ
Układ Chłodzenia DRIVE + Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DRIVE +
Układ Chłodzenia ELF Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ELF
Układ Chłodzenia EPS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) EPS
Układ Chłodzenia ERA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ERA
Układ Chłodzenia EUROL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FACET
Układ Chłodzenia FAE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FAE
Układ Chłodzenia FUCHS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FUCHS
Układ Chłodzenia G4 Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) G4
Układ Chłodzenia GATES Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) GATES
Układ Chłodzenia GK Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) GK
Układ Chłodzenia GM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) GM
Układ Chłodzenia GULF Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) GULF
Układ Chłodzenia HART Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) HART
Układ Chłodzenia HELLA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) HELLA
Układ Chłodzenia HOFFER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) HOFFER
Układ Chłodzenia JP GROUP Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) JP GROUP
Układ Chłodzenia KAGER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) KAGER
Układ Chłodzenia KW Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) KW
Układ Chłodzenia LUCAS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) LUCAS
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE ORIGINAL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MAHLE ORIGINAL
Układ Chłodzenia MAPCO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MAPCO
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia METZGER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) METZGER
Układ Chłodzenia MEYLE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MEYLE
Układ Chłodzenia MOBIL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MOBIL
Układ Chłodzenia MOTORAD Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MOTORAD
Układ Chłodzenia NISSENS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) NRF
Układ Chłodzenia NTY Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) NTY
Układ Chłodzenia OEM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) OEM
Układ Chłodzenia OPTIMAL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) OPTIMAL
Układ Chłodzenia ORGANIKA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ORGANIKA
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia ORLEN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ORLEN
Układ Chłodzenia PARAFLU Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) PARAFLU
Układ Chłodzenia PETROFF Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) PETROFF
Układ Chłodzenia PETRYGO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) PETRYGO
Układ Chłodzenia PROTECHNIC Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) PROTECHNIC
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RAVENOL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) RAVENOL
Układ Chłodzenia RUVILLE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SASIC Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SASIC
Układ Chłodzenia SCT - MANNOL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SCT - MANNOL
Układ Chłodzenia SHELL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SHELL
Układ Chłodzenia SIDAT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SIDAT
Układ Chłodzenia SPECOL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SPECOL
Układ Chłodzenia TEXACO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) TEXACO
Układ Chłodzenia THERMOTEC Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) TRISCAN
Układ Chłodzenia VACARO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) VACARO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) VEMO
Układ Chłodzenia WAHLER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) WAHLER
Producent:VEMO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
5.0 (1)
Kod produktu:
V24-99-1258
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V24-99-1258
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M 22 x 1,5
Punkt zmienny [°C]:  88
Punkt zmienny [°C]:  74
Rozmiar klucza:  29
Ilość połączeń:  2
Funkcja przełączania:  Zestyk zwierny
Punkt włączania od [°C]:  88
Punkt włączania do [°C]:  74
Ciężar [kg]:  0,06374
Szerokość opakowania [cm]:  4,5
Wysokość opakowania [cm]:  10
Głębokość opakowania [cm]:  6
Do 100 dni na zwrot
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VEMO
5.0 (1)
Kod produktu:
V46-99-1351
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V46-99-1351
Jednostka:
szt
Punkt włączania od [°C]:  92
Punkt włączania do [°C]:  82
Do 100 dni na zwrot
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VEMO
5.0 (1)
Kod produktu:
V42-99-0013
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V42-99-0013
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M 22 x 1,5
Punkt zmienny [°C]:  82
Punkt zmienny [°C]:  92
Rozmiar klucza:  29
Przełącznik:  Z podwójnym termoprzełącznikiem
Ilość połączeń:  3
Funkcja przełączania:  Zestyk zwierny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Punkt włączania od [°C]:  92
Punkt włączania do [°C]:  82
Ciężar [kg]:  0,06765
Szerokość opakowania [cm]:  4
Wysokość opakowania [cm]:  6,7
Głębokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot
84,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze