Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia NRF do Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07)

Układ Chłodzenia VALEO Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) VALEO
Układ Chłodzenia ABAKUS Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) ABAKUS
Układ Chłodzenia BLUE PRINT Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) BLUE PRINT
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia GATES Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) GATES
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia HELLA Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) HELLA
Układ Chłodzenia NRF Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) NRF
Układ Chłodzenia AIRTEX Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) AIRTEX
Układ Chłodzenia AISIN Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) AISIN
Układ Chłodzenia AVA COOLING SYSTEMS Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) AVA COOLING SYSTEMS
Układ Chłodzenia BORG & BECK Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) BORG & BECK
Układ Chłodzenia CONTINENTAL Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) CONTINENTAL
Układ Chłodzenia GK Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) GK
Układ Chłodzenia HEPU Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) HEPU
Układ Chłodzenia INA Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) INA
Układ Chłodzenia JPN Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) JPN
Układ Chłodzenia KAVO PARTS Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) KAVO PARTS
Układ Chłodzenia KAWE Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) KAWE
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE ORIGINAL Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) MAHLE ORIGINAL
Układ Chłodzenia MAXGEAR Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) MAXGEAR
Układ Chłodzenia METZGER Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) MOTORAD
Układ Chłodzenia NPS Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) NPS
Układ Chłodzenia NTY Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) NTY
Układ Chłodzenia OYODO Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) OYODO
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia TRISCAN Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) TRISCAN
Układ Chłodzenia VEMO Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 286KM, 210kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) VEMO
Producent:NRF

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
727011
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
727011
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  195321101000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
727018
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
727018
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  J8942220010
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
725108
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
725108
Jednostka:
szt
Jakosć/Klasa:  EASY FIT
Temperatura zamknięcia [°c]:  95
Rodzaj koprusu:  Bez obudowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

NRF
3.1 (7 ocen)
Kod produktu:
49612
dostępny
3.1 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
49612
Jednostka:
szt
Ogrzewanie/chłodzenie:  Dla pojazdów z wentylatorem (sprzęgło wiskotyczne)
Średnica zewnętrzna [mm]:  166
Wysokość [mm]:  101
Ilość otworów gwintowanych:  4
Wymiar gwintu:  M6
Średnica 1 [mm]:  148
Średnica 2 [mm]:  130
Ogrzewanie/chłodzenie:  Bez wentylatora
Tryb pracy:  Termiczny
Średnica flanszy [mm]:  92
Średnica otworu [mm]:  4
Liczba otworów do mocowania:  9
Średnica podziałowa otworów piasty [mm]:  74
Do 100 dni na zwrot
238,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NRF
5.0 (15 ocen)
Kod produktu:
53710
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
53710
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
Ogrzewanie/chłodzenie:  Dla pojazdów z łączoną chłodnicą płynu chłodzącego / oleju
Długość sieci [mm]:  738
Szerokość sieci [mm]:  400
Głębokość sieci [mm]:  25
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Do 100 dni na zwrot
509,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze