Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FEBEST do Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02)

Układ Kierowniczy TRW Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) TRW
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) DELPHI
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) KAMOKA
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) CORTECO
Układ Kierowniczy IPARTS Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) IPARTS
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) SWAG
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) FAG
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) MOOG
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) AISIN
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) COMLINE
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) DYS
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) ENERGY
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) FEBEST
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HART Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) HART
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) JP GROUP
Układ Kierowniczy JPN Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) JPN
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) LAUBER
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) MONROE
Układ Kierowniczy NK Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) NK
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) OPTIMAL
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) SKF
Układ Kierowniczy SKV GERMANY Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) SKV GERMANY
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) VEMA
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
2521-307
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
2521-307
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Ciężar [kg]:  0,36
Ograniczenia producenta:  TRW
Długożć opakowania [cm]:  11,1
Szerokość opakowania [cm]:  7,1
Wysokość opakowania [cm]:  4,1
Do 100 dni na zwrot
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze