Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy EUROREPAR do Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03)

Układ Wydechowy NTY Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) NTY
Układ Wydechowy FA1 Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) FA1
Układ Wydechowy MAXGEAR Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) MAXGEAR
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy ASSO Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) ASSO
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy DELPHI Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) DELPHI
Układ Wydechowy DYS Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) DYS
Układ Wydechowy EBERSPÄCHER Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) EBERSPÄCHER
Układ Wydechowy ENERGY Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) ENERGY
Układ Wydechowy EPS Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) EPS
Układ Wydechowy ESEN SKV Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) ESEN SKV
Układ Wydechowy EUROREPAR Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) FACET
Układ Wydechowy HC-CARGO Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) HOFFER
Układ Wydechowy IMASAF Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) IMASAF
Układ Wydechowy KW Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) KW
Układ Wydechowy LRT Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) LRT
Układ Wydechowy LUCAS Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) LUCAS
Układ Wydechowy MAGNETI MARELLI Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) MAGNETI MARELLI
Układ Wydechowy MTS Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) MTS
Układ Wydechowy PIERBURG Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) PIERBURG
Układ Wydechowy SIDAT Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) SIDAT
Układ Wydechowy TRICLO Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) TRICLO
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VEMA Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) VEMA
Układ Wydechowy VEMO Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) VEMO
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 16V (907.A1C) liftback 132KM, 97kW, benzyna (1990.01 - 1992.03) WALKER PRODUCTS
Producent:EUROREPAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E144002
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
E144002
Wymiar gwintu:  M 18 x 1,5
Długość kabli:  685
Ilość biegunów:  3
Ciężar [kg]:  0,165
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze