Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy PIERBURG do Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy DENSO Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) DENSO
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy ESEN SKV Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) ESEN SKV
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) VICTOR REINZ
Układ Wydechowy AJUSA Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASSO Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) ASSO
Układ Wydechowy BIRTH Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) BIRTH
Układ Wydechowy CORTECO Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) CORTECO
Układ Wydechowy DYS Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) DYS
Układ Wydechowy FAI AUTOPARTS Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) FAI AUTOPARTS
Układ Wydechowy GLASER Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) GLASER
Układ Wydechowy HOFFER Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) HOFFER
Układ Wydechowy IMASAF Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) IMASAF
Układ Wydechowy KLARIUS Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) KLARIUS
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy PIERBURG Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) PIERBURG
Układ Wydechowy SIDAT Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) SIDAT
Układ Wydechowy VEMA Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) VEMA
Układ Wydechowy VEMO Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) VEMO
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) WALKER PRODUCTS
Producent:PIERBURG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
7.05270.41.0
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.05270.41.0
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Sonda regulacyjna
Sonda lambda:  Ogrzewana
Napięcie [V]:  12
Ilość połączeń:  4
Długość kabli:  400
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 697,00 zł
377,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze