Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy VEMO do Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie)

Układ Wydechowy NTY Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) NTY
Układ Wydechowy WALKER Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) WALKER
Układ Wydechowy BOSCH Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BOSCH
Układ Wydechowy DENSO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) DENSO
Układ Wydechowy FA1 Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy BOSAL Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BOSAL
Układ Wydechowy ASMET Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ASMET
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy MAXGEAR Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MAXGEAR
Układ Wydechowy TOPRAN Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) TOPRAN
Układ Wydechowy ABAKUS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ABAKUS
Układ Wydechowy ASSO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ASSO
Układ Wydechowy AUTOMEGA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Wydechowy BM CATALYSTS
 Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BM CATALYSTS
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy DELPHI Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) DELPHI
Układ Wydechowy EUROREPAR Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) EUROREPAR
Układ Wydechowy FAST Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FAST
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HART Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HART
Układ Wydechowy HC-CARGO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HC-CARGO
Układ Wydechowy HELLA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HELLA
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy HOFFER Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HOFFER
Układ Wydechowy IMASAF Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) IMASAF
Układ Wydechowy KAWE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) KAWE
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy LRT Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) LRT
Układ Wydechowy LUCAS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) LUCAS
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy MTS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MTS
Układ Wydechowy NPS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) NPS
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy OYODO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) OYODO
Układ Wydechowy PIERBURG Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) PIERBURG
Układ Wydechowy POLMO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) POLMO
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SIDAT Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) SIDAT
Układ Wydechowy SWAG Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) SWAG
Układ Wydechowy TRICLO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) TRICLO
Układ Wydechowy TRISCAN Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) TRISCAN
Układ Wydechowy VEMO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) VEMO
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:VEMO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
3.5 (2)
Kod produktu:
V42-76-0002
dostępny
3.5 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V42-76-0002
Jednostka:
szt
Wykonanie izolacji przewodu:  Z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem
Ilość przewodów:  4
Kształt obudowy wtyczki:  Kanciasty
Wymiar gwintu:  18x1,5
Długość [mm]:  400
Sonda lambda:  Ogrzewana
Liczba przewodów:  4
Wersja:  ZR PLANAR
Ciężar [kg]:  0,163
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Głębokość opakowania [cm]:  9
Do 100 dni na zwrot
227,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VEMO
3.5 (2)
Kod produktu:
V42-76-0003
niedostępny
3.5 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V42-76-0003
Jednostka:
szt
Wykonanie izolacji przewodu:  Z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem
Długość kabli:  1250
Liczba przewodów:  4
Wersja:  ZR PLANAR
Ciężar [kg]:  0,181
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Głębokość opakowania [cm]:  9
Do 100 dni na zwrot
215,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VEMO
3.5 (2)
Kod produktu:
V45-76-0006
niedostępny
3.5 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V45-76-0006
Jednostka:
szt
Wykonanie izolacji przewodu:  Z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem
Kształt obudowy wtyczki:  Kanciasty
Wymiar gwintu:  18x1,5
Długość kabli:  445
Ilość przewodów:  4
Długość [mm]:  550
Długość całkowita [mm]:  580
Ilość biegunów:  4
Ciężar [kg]:  0,142
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Głębokość opakowania [cm]:  9
Do 100 dni na zwrot
309,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VEMO
3.5 (2)
Kod produktu:
V45-76-0011
niedostępny
3.5 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V45-76-0011
Jednostka:
szt
Wykonanie izolacji przewodu:  Z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem
Wymiar gwintu:  18x1,5
Kształt obudowy wtyczki:  Kanciasty
Długość kabli:  460
Ilość przewodów:  4
Długość [mm]:  610
Ilość biegunów:  4
Sonda lambda:  Sonda planarna
Ciężar [kg]:  0,133
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Głębokość opakowania [cm]:  9
Do 100 dni na zwrot
423,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Jedną z podstawowych funkcji układu wydechowego jest zminimalizowanie hałasu wytwarzanego przez silnik, ale nawet całkowicie sprawny wydech potrafi być źródłem niepotrzebnych dźwięków. Co jest ich przyczyną? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze