Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy JP GROUP do Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08)

Układ Wydechowy WALKER Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) WALKER
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy JP GROUP Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) JP GROUP
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy AJUSA Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASMET Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) ASMET
Układ Wydechowy ASSO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) ASSO
Układ Wydechowy BIRTH Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) BIRTH
Układ Wydechowy BOSAL Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) BOSAL
Układ Wydechowy DR!VE+ Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) DR!VE+
Układ Wydechowy EBERSPÄCHER Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) EBERSPÄCHER
Układ Wydechowy ELRING Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) ELRING
Układ Wydechowy FA1 Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) FA1
Układ Wydechowy FAST Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) FAST
Układ Wydechowy FEBEST Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) FEBEST
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy FRIGAIR Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) FRIGAIR
Układ Wydechowy GARRETT Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) GARRETT
Układ Wydechowy GLASER Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) GLASER
Układ Wydechowy HART Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) HART
Układ Wydechowy HC-CARGO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) HC-CARGO
Układ Wydechowy IMASAF Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) IMASAF
Układ Wydechowy IPARTS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) IPARTS
Układ Wydechowy KLARIUS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) KLARIUS
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy LRT Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) LRT
Układ Wydechowy MARIX Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) MARIX
Układ Wydechowy METALCAUCHO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) METALCAUCHO
Układ Wydechowy MOTAIR TURBO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) MOTAIR TURBO
Układ Wydechowy MTS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) MTS
Układ Wydechowy POLMO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) POLMO
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy SKV GERMANY Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) SKV GERMANY
Układ Wydechowy SWAG Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) SWAG
Układ Wydechowy TEDGUM Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) TEDGUM
Układ Wydechowy TRICLO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) TRICLO
Układ Wydechowy TURBORAIL Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) TURBORAIL
Układ Wydechowy VEMA Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) VEMA
Producent:JP GROUP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1121401700
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1121401700
Jednostka:
szt
Łącznik rur:  Zacisk
Średnica [mm]:  60,5
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Samochód dymi na biało. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci biały dym?

Co, jeśli auto dymi na biało? Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci gęsty biały dym?

Czy biały, gęsty dym dobywający się z rury wydechowej samochodu powinien być sygnałem alarmowym dla kierowcy? Niekoniecznie. Z całą pewnością powinien zwrócić uwagę i skłonić do szukania przyczyn. Może się bowiem okazać, że przyczyna jest naturalna. Jednak czasem taki biały dym będzie oznaczał prawdziwy problem. Jaki dokładnie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze