Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy do Hyundai i20 ACTIVE (IB, GB) 1.4 liftback 99KM, 73kW, benzyna (2018.07 - obecnie)

Układ Wydechowy FEBEST Hyundai i20 ACTIVE (IB, GB) 1.4 liftback 99KM, 73kW, benzyna (2018.07 - obecnie) FEBEST
Układ Wydechowy BLUE PRINT Hyundai i20 ACTIVE (IB, GB) 1.4 liftback 99KM, 73kW, benzyna (2018.07 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Wydechowy EUROREPAR Hyundai i20 ACTIVE (IB, GB) 1.4 liftback 99KM, 73kW, benzyna (2018.07 - obecnie) EUROREPAR
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Hyundai i20 ACTIVE (IB, GB) 1.4 liftback 99KM, 73kW, benzyna (2018.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TEXB-010
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
TEXB-010
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Część tylna
Ciężar [kg]:  0,078
Długożć opakowania [cm]:  6,6
Szerokość opakowania [cm]:  5,6
Wysokość opakowania [cm]:  2,6
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
177513
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
177513
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda diagnostyczna
Gwint zewn. [mm]:  M18 x 1,5
Rozmiar klucza:  22
Liczba przewodów:  4
Długość kabli:  572
Ciężar [kg]:  0,093
Do 100 dni na zwrot
174,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BLUE PRINT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
ADBP700103
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADBP700103
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda diagnostyczna
Gwint zewn. [mm]:  M18 x 1,5
Rozmiar klucza:  22
Liczba przewodów:  4
Długość kabli:  572
Ciężar [kg]:  0,093
Do 100 dni na zwrot
178,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E128E09
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
E128E09
Materiał:  Guma
Dla numeru OE:  18215550J31
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Układ Wydechowy

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze