Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy FEBEST do Lexus GS (_L1_) 350 AWD (GRL15) sedan 317KM, 233kW, benzyna (2012.03 - obecnie)

Układ Wydechowy NTY Lexus GS (_L1_) 350 AWD (GRL15) sedan 317KM, 233kW, benzyna (2012.03 - obecnie) NTY
Układ Wydechowy BOSCH Lexus GS (_L1_) 350 AWD (GRL15) sedan 317KM, 233kW, benzyna (2012.03 - obecnie) BOSCH
Układ Wydechowy KAMOKA Lexus GS (_L1_) 350 AWD (GRL15) sedan 317KM, 233kW, benzyna (2012.03 - obecnie) KAMOKA
Układ Wydechowy FA1 Lexus GS (_L1_) 350 AWD (GRL15) sedan 317KM, 233kW, benzyna (2012.03 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy ELRING Lexus GS (_L1_) 350 AWD (GRL15) sedan 317KM, 233kW, benzyna (2012.03 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy ERA Lexus GS (_L1_) 350 AWD (GRL15) sedan 317KM, 233kW, benzyna (2012.03 - obecnie) ERA
Układ Wydechowy MAXGEAR Lexus GS (_L1_) 350 AWD (GRL15) sedan 317KM, 233kW, benzyna (2012.03 - obecnie) MAXGEAR
Układ Wydechowy AJUSA Lexus GS (_L1_) 350 AWD (GRL15) sedan 317KM, 233kW, benzyna (2012.03 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy BLUE PRINT Lexus GS (_L1_) 350 AWD (GRL15) sedan 317KM, 233kW, benzyna (2012.03 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Lexus GS (_L1_) 350 AWD (GRL15) sedan 317KM, 233kW, benzyna (2012.03 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy DELPHI Lexus GS (_L1_) 350 AWD (GRL15) sedan 317KM, 233kW, benzyna (2012.03 - obecnie) DELPHI
Układ Wydechowy EUROREPAR Lexus GS (_L1_) 350 AWD (GRL15) sedan 317KM, 233kW, benzyna (2012.03 - obecnie) EUROREPAR
Układ Wydechowy FEBEST Lexus GS (_L1_) 350 AWD (GRL15) sedan 317KM, 233kW, benzyna (2012.03 - obecnie) FEBEST
Układ Wydechowy HELLA Lexus GS (_L1_) 350 AWD (GRL15) sedan 317KM, 233kW, benzyna (2012.03 - obecnie) HELLA
Układ Wydechowy VEMO Lexus GS (_L1_) 350 AWD (GRL15) sedan 317KM, 233kW, benzyna (2012.03 - obecnie) VEMO
Producent:FEBEST

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TEXB-004
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
TEXB-004
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  W środku
Ciężar [kg]:  0,095
Długożć opakowania [cm]:  6,5
Szerokość opakowania [cm]:  5,6
Wysokość opakowania [cm]:  3,6
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TEXB-021
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
TEXB-021
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,105
Długożć opakowania [cm]:  6,4
Szerokość opakowania [cm]:  6,4
Wysokość opakowania [cm]:  3,5
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze