Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy KW do Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09)

Układ Wydechowy WALKER Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) WALKER
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASSO Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) ASSO
Układ Wydechowy BIRTH Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) BIRTH
Układ Wydechowy BOSCH Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) BOSCH
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy CONTINENTAL/VDO Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) CONTINENTAL/VDO
Układ Wydechowy ENERGY Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) ENERGY
Układ Wydechowy EPS Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) EPS
Układ Wydechowy EUROREPAR Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) EUROREPAR
Układ Wydechowy FA1 Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) FA1
Układ Wydechowy FACET Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) FACET
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HART Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) HART
Układ Wydechowy HC-CARGO Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) HOFFER
Układ Wydechowy KAWE Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) KAWE
Układ Wydechowy KLARIUS Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) KLARIUS
Układ Wydechowy KW Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) KW
Układ Wydechowy LUCAS Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) LUCAS
Układ Wydechowy MAXGEAR Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) MAXGEAR
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METALCAUCHO Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) METALCAUCHO
Układ Wydechowy NTY Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) NTY
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SIDAT Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) SIDAT
Układ Wydechowy SWAG Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) SWAG
Układ Wydechowy TEDGUM Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) TEDGUM
Układ Wydechowy TOPRAN Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) TOPRAN
Układ Wydechowy TRICLO Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) TRICLO
Układ Wydechowy TRISCAN Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) TRISCAN
Układ Wydechowy VAICO Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) VAICO
Układ Wydechowy VEMA Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) VEMA
Układ Wydechowy VEMO Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) VEMO
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Peugeot 605 (6B) 3.0 SV 24 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1989.08 - 1999.09) WALKER PRODUCTS
Producent:KW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
497 064
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
497 064
Długość kabli:  1500
Ilość przewodów:  4
Sonda lambda:  Sonda palcowa
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  497 004
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Aktywne wydechy końcowe, sterowane klapy. Po co się je montuje, co dają, czy warto?

Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?

Nieraz już porównywaliśmy nowoczesne samochody do promów kosmicznych. We współczesnych, naszpikowanych elektroniką autach, sterować możemy już praktycznie wszystkim, od jednostki napędowej, po światła. Sterować możemy nawet dźwiękiem wydobywającym się z rury wydechowej. Jak? Za pomocą tzw. aktywnego wydechu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze