Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy VALEO do Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12)

Układ Wydechowy NTY Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) NTY
Układ Wydechowy BOSCH Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) BOSCH
Układ Wydechowy KAMOKA Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) KAMOKA
Układ Wydechowy SKV GERMANY Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) SKV GERMANY
Układ Wydechowy ERA Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) ERA
Układ Wydechowy MAXGEAR Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) MAXGEAR
Układ Wydechowy AUTLOG Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) AUTLOG
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy ENERGY Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) ENERGY
Układ Wydechowy EPS Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) EPS
Układ Wydechowy EUROREPAR Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) FACET
Układ Wydechowy FAE Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) FAE
Układ Wydechowy FRIGAIR Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) FRIGAIR
Układ Wydechowy HC-CARGO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) HOFFER
Układ Wydechowy KW Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) KW
Układ Wydechowy LUCAS Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) LUCAS
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METZGER Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) METZGER
Układ Wydechowy PIERBURG Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) PIERBURG
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SIDAT Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) SIDAT
Układ Wydechowy VALEO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) VALEO
Układ Wydechowy VEMO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) VEMO
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) WALKER PRODUCTS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:VALEO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VALEO
0 (0)
Kod produktu:
368008
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
368008
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Przed katalizatorem
Lokalizacja w aucie:  Za katalizatorem
Sonda lambda:  Sonda planarna
Ilość biegunów:  4
Długość kabli:  720
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Wymiar gwintu:  M18x1,5
Cisnienie załączania [bar]:  4
Sonda lambda:  Ogrzewana
Do 100 dni na zwrot
309,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Jedną z podstawowych funkcji układu wydechowego jest zminimalizowanie hałasu wytwarzanego przez silnik, ale nawet całkowicie sprawny wydech potrafi być źródłem niepotrzebnych dźwięków. Co jest ich przyczyną? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >
Aktywne wydechy końcowe, sterowane klapy. Po co się je montuje, co dają, czy warto?

Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?

Nieraz już porównywaliśmy nowoczesne samochody do promów kosmicznych. We współczesnych, naszpikowanych elektroniką autach, sterować możemy już praktycznie wszystkim, od jednostki napędowej, po światła. Sterować możemy nawet dźwiękiem wydobywającym się z rury wydechowej. Jak? Za pomocą tzw. aktywnego wydechu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze