Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy KW do Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie)

Układ Wydechowy TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) TOPRAN
Układ Wydechowy EPS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy FA1 Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy WALKER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) WALKER
Układ Wydechowy AJUSA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy DELPHI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) DELPHI
Układ Wydechowy DRI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) DRI
Układ Wydechowy ELRING Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy ELSTOCK Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) ELSTOCK
Układ Wydechowy ESEN SKV Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) ESEN SKV
Układ Wydechowy EUROREPAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy KAWE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) KAWE
Układ Wydechowy KW Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) KW
Układ Wydechowy LUCAS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) LUCAS
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) SWAG
Układ Wydechowy TMI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) TMI
Układ Wydechowy TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) TRISCAN
Układ Wydechowy VALEO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) VALEO
Układ Wydechowy VEMO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) VEMO
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) VICTOR REINZ
Układ Wydechowy VIKA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) VIKA
Producent:KW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
498 354
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
498 354
Długość kabli:  800
Ilość przewodów:  4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z materiałem mocującym
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  497 008
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Aktywne wydechy końcowe, sterowane klapy. Po co się je montuje, co dają, czy warto?

Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?

Nieraz już porównywaliśmy nowoczesne samochody do promów kosmicznych. We współczesnych, naszpikowanych elektroniką autach, sterować możemy już praktycznie wszystkim, od jednostki napędowej, po światła. Sterować możemy nawet dźwiękiem wydobywającym się z rury wydechowej. Jak? Za pomocą tzw. aktywnego wydechu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze