Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy FERODO do Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07)

Zacisk hamulcowy ABE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) ABE
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy NK Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) NK
Zacisk hamulcowy A.B.S. Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) A.B.S.
Zacisk hamulcowy ATE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) ATE
Zacisk hamulcowy BENDIX Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) BENDIX
Zacisk hamulcowy BOSCH Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) BOSCH
Zacisk hamulcowy BREMBO Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) BREMBO
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy DELPHI Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) DELPHI
Zacisk hamulcowy DRI Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy ERA BENELUX Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) ERA BENELUX
Zacisk hamulcowy ERT Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) ERT
Zacisk hamulcowy FAST Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) FAST
Zacisk hamulcowy FERODO Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) FERODO
Zacisk hamulcowy FRENKIT Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) FRENKIT
Zacisk hamulcowy FTE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) FTE
Zacisk hamulcowy HELLA PAGID Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) HELLA PAGID
Zacisk hamulcowy HELLA Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) HELLA
Zacisk hamulcowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zacisk hamulcowy KAWE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) KAWE
Zacisk hamulcowy LAUBER Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) LAUBER
Zacisk hamulcowy METZGER Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) METZGER
Zacisk hamulcowy OPTIMAL Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) OPTIMAL
Zacisk hamulcowy QUICK BRAKE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) QUICK BRAKE
Zacisk hamulcowy SBS Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) SBS
Zacisk hamulcowy SKV GERMANY Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) SKV GERMANY
Zacisk hamulcowy TEXTAR Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) TEXTAR
Zacisk hamulcowy TMI Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) TMI
Zacisk hamulcowy TRISCAN Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) TRISCAN
Zacisk hamulcowy TRW Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FERODO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FCL691347
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FCL691347
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  2,6
Liczba cylindrów:  1
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Materiał:  Stal
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
System hamulcowy:  BENDIX
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  20
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  54
Rozmiar gwintu 1:  M10X1
Rozstaw srub mocujących:  90
Parzyste numery artykułów:  FCL691348
Długożć opakowania [cm]:  19,5
Szerokość opakowania [cm]:  15,3
Wysokość opakowania [cm]:  12
Numer taryfy celnej:  87083091
Średnica tłoka 1 [mm]:  54
Do 100 dni na zwrot
208,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FCL691348
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FCL691348
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  2,6
Liczba cylindrów:  1
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Materiał:  Stal
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
System hamulcowy:  BENDIX
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  20
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  54
Rozmiar gwintu 1:  M10X1
Rozstaw srub mocujących:  90
Parzyste numery artykułów:  FCL691347
Długożć opakowania [cm]:  19,5
Szerokość opakowania [cm]:  15,3
Wysokość opakowania [cm]:  12
Numer taryfy celnej:  87083091
Średnica tłoka 1 [mm]:  54
Do 100 dni na zwrot
302,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FCL694969
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FCL694969
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,85
Liczba cylindrów:  2
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy stały
Materiał:  Stal
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  10
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  33
Rozmiar gwintu 1:  M7X1
Rozstaw srub mocujących:  90
Parzyste numery artykułów:  FCL694970
Długożć opakowania [cm]:  19,5
Szerokość opakowania [cm]:  15,3
Wysokość opakowania [cm]:  12
Numer taryfy celnej:  87083091
Średnica tłoka 1 [mm]:  33
Do 100 dni na zwrot
544,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FCL694970
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FCL694970
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,85
Liczba cylindrów:  2
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy stały
Materiał:  Stal
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  10
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  33
Rozmiar gwintu 1:  M7X1
Rozstaw srub mocujących:  90
Parzyste numery artykułów:  FCL694969
Długożć opakowania [cm]:  19,5
Szerokość opakowania [cm]:  15,3
Wysokość opakowania [cm]:  12
Numer taryfy celnej:  87083091
Średnica tłoka 1 [mm]:  33
Do 100 dni na zwrot
544,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >
Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze