Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH do Renault CLIO V (B7_) 1.5 Blue dCi 100 (B7AD) liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2021.11 - obecnie)

Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Renault CLIO V (B7_) 1.5 Blue dCi 100 (B7AD) liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2021.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Renault CLIO V (B7_) 1.5 Blue dCi 100 (B7AD) liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2021.11 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Renault CLIO V (B7_) 1.5 Blue dCi 100 (B7AD) liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2021.11 - obecnie) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Renault CLIO V (B7_) 1.5 Blue dCi 100 (B7AD) liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2021.11 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Renault CLIO V (B7_) 1.5 Blue dCi 100 (B7AD) liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2021.11 - obecnie) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Renault CLIO V (B7_) 1.5 Blue dCi 100 (B7AD) liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2021.11 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Renault CLIO V (B7_) 1.5 Blue dCi 100 (B7AD) liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2021.11 - obecnie) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Renault CLIO V (B7_) 1.5 Blue dCi 100 (B7AD) liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2021.11 - obecnie) VEMA
Producent:EIBACH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EIBACH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
F11-75-030-01-RA
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
F11-75-030-01-RA
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Zawieszenie:  Dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Ograniczenia producenta:  Eibach
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Średnica drutu [mm]:  11,3
Długość [mm]:  289
Liczba zwojów:  9,3
Do 100 dni na zwrot
331,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EIBACH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
F11-75-030-02-FA
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
F11-75-030-02-FA
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Zawieszenie:  Dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Ograniczenia producenta:  Eibach
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Średnica drutu [mm]:  12
Długość [mm]:  260
Liczba zwojów:  4,5
Do 100 dni na zwrot
EIBACH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
E10-75-030-02-22
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
E10-75-030-02-22
Rodzaj rejestracji:  Z certyfikatem
Zawieszenie:  Do wszystkich seryjnych systemów amortyzacji
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez systemu poziomującego
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze