Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja KONI do Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja FAST Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) FAST
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NK Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KONI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KONI
4.6 (5 ocen)
Kod produktu:
80-2110
niedostępny
4.6 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KONI
Kod:
80-2110
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Technika połączeń:  12 x 42
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora:  Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Kolor:  Czerwony
Ilość:  1
Nastawny:  Nastawny
Maks. długożć [mm]:  414
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1041,00 zł
595,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KONI
4.6 (5 ocen)
Kod produktu:
80-2220
niedostępny
4.6 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KONI
Kod:
80-2220
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora:  Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Kolor:  Czerwony
Ilość:  1
Nastawny:  Nastawny
Maks. długożć [mm]:  581
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1064,00 zł
608,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze