Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY do Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04)

Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja FAST Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) FAST
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NK Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Vw TRANSPORTER II Autobus 2.0 Autobus 70KM, 51kW, benzyna (1975.08 - 1979.04) TRW
Producent:LIQUI MOLY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P000239
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000239
Jednostka:
szt
Dopuszczenie przez producenta:  Allison C4
Dopuszczenie przez producenta:  Dexron III G
Dopuszczenie przez producenta:  Dexron III H
Dopuszczenie przez producenta:  Dexron TASA A
Dopuszczenie przez producenta:  Ford Mercon
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 339 Typ L1
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 339 Typ V1
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 339 Typ Z1
Dopuszczenie przez producenta:  MB-Freigabe 236.1
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 03D
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 04D
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 14A
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 17C
Dopuszczenie przez producenta:  ZF ZF004926
Zalecenie producenta oleju:  Allison TES 389
Zalecenie producenta oleju:  Caterpillar TO-2
Zalecenie producenta oleju:  Ford ESP-M2C 166-H
Zalecenie producenta oleju:  MB 236.6
Zalecenie producenta oleju:  Volvo 97341
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 02F
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 09
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 11A
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 11B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 14B
Do 100 dni na zwrot
1109,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P000244
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000244
Dopuszczenie przez producenta:  Allison C4
Dopuszczenie przez producenta:  Dexron III G
Dopuszczenie przez producenta:  Dexron III H
Dopuszczenie przez producenta:  Dexron TASA A
Dopuszczenie przez producenta:  Ford Mercon
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 339 Typ L1
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 339 Typ V1
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 339 Typ Z1
Dopuszczenie przez producenta:  MB-Freigabe 236.1
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 03D
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 04D
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 14A
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 17C
Dopuszczenie przez producenta:  ZF ZF004926
Zalecenie producenta oleju:  Caterpillar TO-2
Zalecenie producenta oleju:  Ford ESP-M2C 166-H
Zalecenie producenta oleju:  MB 236.6
Zalecenie producenta oleju:  Volvo 97341
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 02F
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 09
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 11A
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 11B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 14B
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze