Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator GSP 32156340 (Oś tylna)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
32156340
Amortyzator GSP 32156340 (Oś tylna)
  • Amortyzator GSP 32156340 (Oś tylna) - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Producent:
GSP
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Rodzaj amortyzatorów:
Olejowy

Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny

Amortyzatory sprężynowe charakteryzują się tym, że głównym elementem tłumiąco-sprężynujacym jest sprężyna znajdująca się wewnątrz obudowy amortyzatora. Amortyzatory tego typu są najprostszymi w budowie amortyzatorami wykorzystywanymi w motoryzacji. Wadą tego rozwiązania jest ograniczona możliwość tłumienia drgań. Zaletą natomiast jest duży skok zawieszenia opartego o to rozwiązanie.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne oko
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 32156340 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUDI 5Q0513029AS
AUDI 5Q0513029BK
AUDI 5Q0513029BM
AUDI 5Q0513029CJ
AUDI 5Q0513029CK
AUDI 5Q0513029CM
AUDI 5Q0513029EB
AUDI 5Q0513029EC
AUDI 5Q0513029EK
AUDI 5Q0513029EL
AUDI 5Q0513029ER
AUDI 5Q0513029ES
AUDI 5Q0513029GM
AUDI 5Q0513029GN
AUDI 5Q0513029HH
AUDI 5Q0513029HQ
AUDI 5Q0513029HR
AUDI 5Q0513029JE
AUDI 5Q0513029JF
AUDI 5QF513049BL
AUDI 5QF513049BM
AUDI 5QF513049CD
AUDI 5QF513049CE
AUDI 8S0513029
AUDI 8S0513029A
AUDI 8S0513029B
AUDI 8S0513029D
AUDI 8S7513029D
AUDI 8S7513029F
AUDI 8S7513029G
AUDI 8V0513029E
AUDI 8V0513029F
AUDI 8V0513029H
AUDI 8V0513029J
BILSTEIN 19-252407
KYB 3448024
SEAT 5Q0513029CT
SEAT 5Q0513029DP
SEAT 5Q0513029DQ
SEAT 5Q0513029EM
SEAT 5Q0513029EN
SEAT 5Q0513029EP
SEAT 5Q0513029EQ
SEAT 5Q0513029FE
SEAT 5Q0513029FF
SEAT 5Q0513029FG
SEAT 5Q0513029GL
SEAT 5Q0513029HT
SKODA 3Q0513049FN
SKODA 3Q0513049FP
SKODA 3Q0513049FQ
SKODA 3Q0513049FR
SKODA 3Q0513049FS
SKODA 3Q0513049FT
SKODA 3Q0513049GA
SKODA 3Q0513049GB
SKODA 5Q0513029DD
SKODA 5Q0513029DE
SKODA 5Q0513029DF
SKODA 5Q0513029DL
SKODA 5Q0513029DN
SKODA 5Q0513029DT
SKODA 5Q0513029ED
SKODA 5Q0513029EE
SKODA 5Q0513029EF
SKODA 5Q0513029FB
SKODA 5Q0513029FC
SKODA 5Q0513029FD
SKODA 5Q0513029FL
SKODA 5Q0513029FN
SKODA 5Q0513029FP
SKODA 5Q0513029FQ
SKODA 5Q0513029GC
SKODA 5Q0513029GD
SKODA 5Q0513029KB
SKODA 5Q0513029KC
SKODA 5Q0513029KD
SKODA 5Q0513029KE
SKODA 5Q0513029KL
SKODA 5QF513049AH
SKODA 5QF513049AJ
SKODA 5QF513049AS
SKODA 5QF513049AT
VW 3Q0513049EC
VW 3Q0513049ED
VW 3Q0513049EE
VW 3Q0513049EF
VW 3Q0513049EG
VW 3Q0513049EH
VW 3Q0513049EJ
VW 3Q0513049EK
VW 3Q0513049EQ
VW 3Q0513049ER
VW 3Q0513049ES
VW 3Q0513049ET
VW 3Q0513049FA
VW 3Q0513049FB
VW 3Q0513049FC
VW 3Q0513049FD
VW 3Q0513049FE
VW 3Q0513049FF
VW 3Q0513049FG
VW 3Q0513049FH
VW 3Q0513049FJ
VW 3Q0513049FK
VW 3Q0513049FL
VW 3Q0513049FM
VW 3Q0513049GE
VW 3Q0513049GF
VW 3Q0513049GG
VW 3Q0513049GH
VW 3Q0513049GJ
VW 3Q0513049GK
VW 3Q0513049GL
VW 3Q0513049GQ
VW 3Q0513049GR
VW 3Q0513049GS
VW 3Q0513049GT
VW 3Q0513049HA
VW 3Q0513049HB
VW 3Q0513049HC
VW 3Q0513049HD
VW 3Q0513049HE
VW 3Q0513049HP
VW 3Q0513049HQ
VW 3Q0513049HR
VW 3Q0513049JC
VW 3Q0513049JK
VW 3Q0513049JL
VW 5Q0513029AP
VW 5Q0513029AR
VW 5Q0513029DA
VW 5Q0513029DB
VW 5Q0513029DG
VW 5Q0513029DH
VW 5Q0513029DR
VW 5Q0513029DS
VW 5Q0513029EG
VW 5Q0513029EH
VW 5Q0513029FM
VW 5Q0513029FS
VW 5Q0513029FT
VW 5Q0513029GA
VW 5Q0513029GB
VW 5Q0513029GG
VW 5Q0513029GH
VW 5Q0513029HA
VW 5Q0513029HB
VW 5Q0513029HC
VW 5Q0513029HD
VW 5Q0513029HJ
VW 5Q0513029HK
VW 5Q0513029HM
VW 5Q0513029HN
VW 5Q0513029HP
VW 5Q0513029JH
VW 5Q0513029JJ
VW 5Q0513029JK
VW 5Q0513029JR
VW 5Q0513029LK
VW 5Q0513029LL
VW 5Q0513029LM
VW 5QA513029AG
VW 5QA513029AH
VW 5QA513029AJ
VW 5QA513029AK
VW 5QA513029AL
VW 5QF513049AA
VW 5QF513049AB
VW 5QF513049AK
VW 5QF513049AL
VW 5QF513049AM
VW 5QF513049AN
VW 5QF513049AP
VW 5QF513049AQ
VW 5QF513049Q
VW 5QF513049R
VW 5QF513049S
VW 5QF513049T
VW 5QN513049AR

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 32156340 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1623,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1483,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1138,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana wahacza i tulei wahacza u mechanika w 2024? Jak zmieniły się ceny w ciągu ostatnich 12 miesięcy?

Ile kosztuje wymiana wahacza i tulei wahacza u mechanika?

Choć tuleje wahacza to dość niepozorne elementy zawieszenia, ich ewentualne uszkodzenie grozi prawdziwą katastrofą. Dlatego gdy idzie o wymianę wahacza lub tulei wahacza, nie ma miejsca na zwłokę i na szukanie oszczędności za wszelką cenę. Ile zapłacimy za wymianę wahacza i tulei wahacza w profesjonalnym warsztacie samochodowym w 2024 roku?

czytaj więcej >
Jakie akcesoria pomogą Wam utrzymać porządek w bagażniku? W co warto się zaopatrzyć przed dłuższą podróżą

Jakie akcesoria pomogą Wam utrzymać porządek w bagażniku? W co warto się zaopatrzyć przed dłuższą podróżą

Bagażnik samochodu to przestrzeń często zaniedbywana i szybko zamieniająca się w składowisko różnych przedmiotów. Tymczasem utrzymanie porządku w bagażniku nie tylko ułatwia znalezienie potrzebnych rzeczy, ale także zwiększa bezpieczeństwo jazdy. Jakie akcesoria mogą Wam w tym pomóc? Poznajcie naszą propozycję produktów, które zapewnią porządek i funkcjonalność w każdym bagażniku.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2024 roku? Na jakie zamienniki warto się zdecydować?

Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika?

Wymiana klocków hamulcowych to dość prozaiczna czynność serwisowa, która jednak wpływa bezpośrednio na nasze bezpieczeństwo. Ze względu na ten wpływ, często jej wykonanie powierzamy profesjonalistom. Ile za podobną usługę przyjdzie nam zapłacić w 2024 roku? Jakie są aktualne ceny wymiany klocków hamulcowych u mechanika?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

GSP

GSP to producent części samochodowych z bogatą ofertą. Podstawowe produkty w asortymencie to elementy podwozia. Na całym świecie są dziś znane przeguby GSP, półosie, a także łożyska kół. Firma produkuje także półosie i wały napędowe. Wymienione części samochodowe GSP to elementy przeznaczone do samochodów marek europejskich, azjatyckich, jak i amerykańskich. Producent pokrywa niemal 100% rynku w tym obszarze.

Przedsiębiorstwo stawia sobie za cel stały rozwój, którego nieodłącznym elementem jest poszerzanie oferty. Dlatego też w katalogu referencji GSP wciąż pojawiają się nowe pozycje. Wśród nich na pierwszy plan wysuwają się części montażowe oraz uszczelniające. Autoczęści GSP to także elementy układu kierowniczego. Oferta w tym obszarze z roku na rok rośnie, zaspokajając coraz większy odsetek rynku na wszystkich kontynentach.

Marka GSP jest obecna na rynku motoryzacyjnym od przeszło 30 lat. Przez ten czas firma zdołała zdobyć zaufanie klientów na rynku części wtórnych, ale przede wszystkim nawiązała współpracę z wieloma producentami samochodów. Dzisiaj części samochodowe GSP masowo trafiają do fabryk samochodów, gdzie są wykorzystywane przy pierwszym montażu. Firma posiada główną siedzibę w Chinach, jednak jej oddziały, a także produkty, są obecne na całym świecie. Hale produkcyjne GSP są zlokalizowane w Azji oraz Ameryce Północnej. Natomiast w Niemczech znajduje się centrum dystrybucyjne. Przeguby czy wały napędowe GSP są sprzedawane w około 120 krajach.

Cechy Części

Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Amortyzator olejowy
Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.
Amortyzator podtrzymujący sprężynę
Amortyzatory sprężynowe charakteryzują się tym, że głównym elementem tłumiąco-sprężynujacym jest sprężyna znajdująca się wewnątrz obudowy amortyzatora. Amortyzatory tego typu są najprostszymi w budowie amortyzatorami wykorzystywanymi w motoryzacji. Wadą tego rozwiązania jest ograniczona możliwość tłumienia drgań. Zaletą natomiast jest duży skok zawieszenia opartego o to rozwiązanie.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze