Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator JP GROUP 4552100600 (Oś tylna)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
4552100600
Amortyzator JP GROUP 4552100600 (Oś tylna)
  • Amortyzator JP GROUP 4552100600 (Oś tylna) - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

99,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
JP GROUP
Jednostka:
sztuka
EAN:
5710412618827
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator 4552100600 firmy JP GROUP

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
  • Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
  • Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 4552100600 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BOGE 32-L74-A
BOGE 32L74A
KYB 349007
METZGER 2340525
NK 63411524
OPTIMAL A-3936G
OPTIMAL A3936G
SAAB 12756986
SAAB 12756987
SAAB 12756988
SAAB 12757145
SAAB 12760158
SAAB 12760167
SAAB 12760168
SAAB 12762938
SAAB 12766784
SAAB 12776252
SAAB 12776255
SAAB 12776257
SAAB 12776260
SAAB 12786588
SAAB 12786589
SAAB 12794246
SAAB 12797201
SAAB 12797203
SAAB 12797616
SAAB 12797617
SACHS 311 750
SACHS 311750
TRW JGT563T

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 4552100600 pasuje do Twojego auta

 

SAAB

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Technologia XTL w olejach silnikowych Fuchs. TOP5 zalet tej unikatowej technologii

Czym jest technologia XTL stosowana w olejach silnikowych Fuchs? TOP 5 zalet tej unikatowej i wciąż jeszcze mało znanej technologii

Marka Fuchs – producent zyskujących na popularności olejów silnikowych – znana jest ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Jedną z ważniejszych dla niej innowacji było wprowadzenie na rynek technologii XTL, która zrewolucjonizowała standardy w branży olejowej. Czym jest ta technologia? Jak przedstawia się nasze TOP 5 zalet wynikających z jej stosowania?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Poznaj akumulatory firmy Centra. Modele AGM, EFB, Futura, Plus, Standard i Start-Stop Auxiliary

Akumulatory firmy Centra. Co mają Wam do zaoferowania modele AGM, EFB, Futura, Plus, Standard i Start-Stop Auxiliary?

Ktoś z Was rozgląda się za nowym akumulatorem? Jeśli tak, być może zainteresuje go oferta marki Centra – uznanego producenta baterii samochodowych różnych typów. Firma Centra, znana z innowacyjnych rozwiązań i wysokiej jakości produktów, oferuje szeroką gamę akumulatorów dostosowanych do różnych potrzeb kierowców. Jakiego typu są to akumulatory? Jakie są wady i zalety każdego z tych modeli?

czytaj więcej >
Jak odczytać rok produkcji samochodu z numeru VIN?

Jak odczytać rok produkcji samochodu z numeru VIN? Na czym może polegać trudność tej metody?

Numer VIN to naprawdę świetny wynalazek. W tym krótkim ciągu znaków zakodowanych jest wiele niezwykle ważnych i potrzebnych informacji – chociażby rocznik auta, mogący znacząco ułatwić nam np. prawidłowy dobór części i naprawę samochodu. Warunkiem koniecznym jest tu jednak umiejętność odczytywania roku produkcji z numeru VIN. Jak zrobić to dobrze?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

JP GROUP

JP Group to duńska firma motoryzacyjna, zajmująca się produkcją części samochodowych. Przedsiębiorstwo jest wszechstronnym producentem, kompleksowo zaspokajającym potrzeby kierowców samochodów osobowych i nie tylko. W asortymencie firmy znajdują się silniki oraz cały ich niezbędny osprzęt, a także m.in. elementy układu hamulcowego, sprzęgła, skrzynie biegów, amortyzatory, wahacze i wiele innych kluczowych autoczęści. Ponadto, stale rozbudowywana jest oferta w zakresie akcesoriów. W ofercie znajdują się wszelkie niezbędne w dzisiejszych samochodach: listwy, zawory czy uszczelki.

Przedsiębiorstwo JP Group jest znane z wysokiej jakości produktów. Obecnie części samochodowe JP Group śmiało można zaliczyć do autoczęści klasy premium. Pomimo wysokiej jakości i niezawodności, części JP Group są dostępne w przystępnych cenach. Głównym celem producenta jest tworzenie autoczęści o maksymalnej wytrzymałości. Dlatego też użytkownicy części samochodowych JP Group chwalą sobie ich trwałość, umożliwiającą wieloletnią eksploatację podzespołów.

JP Group to marka znana od dziesięcioleci. Początki jej działalności sięgają 1975 roku. Początkowo w fabrykach produkowano tylko gumowe części samochodowe. Z czasem oferta była coraz bardziej poszerzana. Dzisiaj części samochodowe JP Group to kilkanaście linii produkcyjnych oraz dziesiątki tysięcy referencji. Od początku działalności główna siedziba przedsiębiorstwa niezmiennie mieści się w Danii. Jednak zakres działania firmy jest o wiele większy. Producent posiada swoje oddziały na całym świecie, między innymi w Stanach Zjednoczonych.

Cechy Części

Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze