Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator MAPCO 20925 (Oś tylna)

5.0 (2) pokaż opinie
Kod produktu:
20925
Amortyzator MAPCO 20925 (Oś tylna)
  • Amortyzator MAPCO 20925 (Oś tylna) - fot.1
  • Amortyzator MAPCO 20925 (Oś tylna) - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

111,00 zł
w tym 23% VAT
Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
Wyposażenie pojazdu:
Dla pojazdów bez systemu poziomującego
Typ amortyzatora:
Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny

Amortyzatory sprężynowe charakteryzują się tym, że głównym elementem tłumiąco-sprężynujacym jest sprężyna znajdująca się wewnątrz obudowy amortyzatora. Amortyzatory tego typu są najprostszymi w budowie amortyzatorami wykorzystywanymi w motoryzacji. Wadą tego rozwiązania jest ograniczona możliwość tłumienia drgań. Zaletą natomiast jest duży skok zawieszenia opartego o to rozwiązanie.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne oko
Ilość montowana w aucie:
2
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (2)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator MAPCO 20925 (Oś tylna)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Tomasz

(04.10.2017)

5.0
Jak pierwszy raz usłyszałem nazwę to nie wiedziałem co to jest, ale teraz jestem bardzo zadowolony z tego że kupiłem właśnie te amortyzatory do mojego auta.

Opinia wystawiona dla Amortyzator MAPCO 40803

lachim00

(04.10.2017)

5.0
przyznam że nie znałem tej marki ale zakup tego amortyzatora okazał się bardzo dobrą inwestycją. korzystna cena to jeden z wielu plusów tego typu amortyzatorów. polecam!

Opinia wystawiona dla Amortyzator MAPCO 20817

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 20925 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AL-KO 100733
BILSTEIN 19-029450
BOGE 27-B42-A
FLENNOR FDG1073-RLR
KYB 344230
MEYLE 526 725 0000
NK 63481073
OPTIMAL A-1073G
QUINTON HA 179661
SACHS 105 828
TRW JGT381T
VOLVO 0271 904
VOLVO 1387 929
VOLVO 271 492
VOLVO 271 687
VOLVO 3546 282
VOLVO 6800 327
VOLVO 6816 248
VOLVO 8600 274
VOLVO 9173 317
VOLVO 9173 318
VOLVO 9173 319
VOLVO 9173 320
VOLVO 9173 820
VOLVO 9173 851

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 20925 pasuje do Twojego auta

 

VOLVO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1607,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1483,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1138,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana wahacza i tulei wahacza u mechanika w 2024? Jak zmieniły się ceny w ciągu ostatnich 12 miesięcy?

Ile kosztuje wymiana wahacza i tulei wahacza u mechanika?

Choć tuleje wahacza to dość niepozorne elementy zawieszenia, ich ewentualne uszkodzenie grozi prawdziwą katastrofą. Dlatego gdy idzie o wymianę wahacza lub tulei wahacza, nie ma miejsca na zwłokę i na szukanie oszczędności za wszelką cenę. Ile zapłacimy za wymianę wahacza i tulei wahacza w profesjonalnym warsztacie samochodowym w 2024 roku?

czytaj więcej >
Jakie akcesoria pomogą Wam utrzymać porządek w bagażniku? W co warto się zaopatrzyć przed dłuższą podróżą

Jakie akcesoria pomogą Wam utrzymać porządek w bagażniku? W co warto się zaopatrzyć przed dłuższą podróżą

Bagażnik samochodu to przestrzeń często zaniedbywana i szybko zamieniająca się w składowisko różnych przedmiotów. Tymczasem utrzymanie porządku w bagażniku nie tylko ułatwia znalezienie potrzebnych rzeczy, ale także zwiększa bezpieczeństwo jazdy. Jakie akcesoria mogą Wam w tym pomóc? Poznajcie naszą propozycję produktów, które zapewnią porządek i funkcjonalność w każdym bagażniku.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2024 roku? Na jakie zamienniki warto się zdecydować?

Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika?

Wymiana klocków hamulcowych to dość prozaiczna czynność serwisowa, która jednak wpływa bezpośrednio na nasze bezpieczeństwo. Ze względu na ten wpływ, często jej wykonanie powierzamy profesjonalistom. Ile za podobną usługę przyjdzie nam zapłacić w 2024 roku? Jakie są aktualne ceny wymiany klocków hamulcowych u mechanika?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

MAPCO

MAPCO to francuski producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Firma posiada dziesiątki linii produkcyjnych, oferując autoczęści niezbędne do konstrukcji niemal wszystkich układów samochodowych. Co więcej, w niektórych kategoriach produktowych MAPCO gwarantuje pokrycie niespełna 100% rynku. Tak jest choćby w przypadku części układu hamulcowego MAPCO. Ponadto, główne obszary działania przedsiębiorstwa to również produkcja części zawieszenia i układu kierowniczego.

Producent części samochodowych MAPCO posiada w asortymencie również takie części, jak: elementy układu chłodzenia, czujniki elektryczne, komponenty systemu tworzenia mieszanki paliwowej, zestawy sprzęgieł ich poszczególne części oraz wiele więcej autoczęści z różnorodnych kategorii.

Referencje katalogowe MAPCO to pozycje odnoszące się do części samochodowych przeznaczonych do aut osobowych, jak i pojazdów dostawczych i ciężarowych. Osobną grupę produktów stanowią autoczęści MAPCO z oznaczeniem HPS. Rozwinięcie skrótu HPS – High Performance Standard – oznacza specjalne wzmocnienie części desygnowanych tym oznaczeniem. Produkty tego rodzaju to części klasy premium przeznaczone do pojazdów najnowszej generacji – głównie do aut sportowych.

MAPCO to marka, która pojawiła się na rynku motoryzacyjnym przeszło 40 lat temu. Francuska firma dość szybko została doceniona również poza granicami kraju. Wysoka jakość części samochodowych oraz stałe doskonalenie produktów przyczyniły się do rozwoju przedsiębiorstwa. Dzisiaj filie firmy MAPCO są obecne również w innych krajach europejskich. Natomiast części samochodowe MAPCO są dystrybuowane do kilkudziesięciu krajów na całym świecie.

Cechy Części

Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Amortyzator podtrzymujący sprężynę
Amortyzatory sprężynowe charakteryzują się tym, że głównym elementem tłumiąco-sprężynujacym jest sprężyna znajdująca się wewnątrz obudowy amortyzatora. Amortyzatory tego typu są najprostszymi w budowie amortyzatorami wykorzystywanymi w motoryzacji. Wadą tego rozwiązania jest ograniczona możliwość tłumienia drgań. Zaletą natomiast jest duży skok zawieszenia opartego o to rozwiązanie.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze