Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator MAXGEAR 11-0311

4.7 (29 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
11-0311
Amortyzator MAXGEAR 11-0311
  • Amortyzator MAXGEAR 11-0311 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Wysyłka od ręki!

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem.

Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

191,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
MAXGEAR
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
z przodu
EAN:
5907558549997
Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Rura pojedyncza

System jednorurowy Upside Down zastosowany jest w amortyzatorach gazowych, gdzie cała reakcja na tłumienie odbywa się wewnątrz jednej rury za pomocą sprężonego gazu i oddzielonego tłokiem swobodnym – oleju. Poprzez takie zastosowanie amortyzator mniej się nagrzewa podczas pracy.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne widełki
Parametr:
ETXOV36/13X97A
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator 11-0311 firmy MAXGEAR

Parametry:
  • Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Rura pojedyncza
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
  • Sposób mocowania amortyzatora: Dolne widełki
  • Parametr: ETXOV36/13X97A

Opinie

Średnia ocena:
4.7 (29 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator MAXGEAR 11-0311

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach MAXGEAR w kategorii Amortyzator

Bartek

(10.01.2024)

5.0
C4 Picasso 2011 - amory TRW wytrzymały 40 tys km, wziąłem MG, póki co dobrze się sprawują. Nawet jak padną to cena nie jest wygórowana.

Opinia wystawiona dla Amortyzator MAXGEAR 11-0418

Hasan

(16.12.2019)

5.0
Polecam .

Opinia wystawiona dla Amortyzator MAXGEAR 11-0286 (Oś tylna)

Gabriel

(12.11.2019)

5.0
Do swojego Audi A3 szukałem dobrego amortyzatora. Kumpel polecił mi model Maxgear i najtaniej znalazłem go w iParts. Przesyłka przyszła szybciej niż się spodziewałem, towar był dobrze zapakowany. Super sklep

Opinia wystawiona dla Amortyzator MAXGEAR 11-0201 (Oś tylna)

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 11-0311 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BILSTEIN 24-105910
BILSTEIN 24-121798
BILSTEIN 24-264457
BILSTEIN 24-264488
BOGE 36-J43-0
KYB 551926
MERCE 211 320 00 13
MERCE 211 320 01 13
MERCE 211 320 02 13
MERCE 211 320 10 13
MERCE 211 320 11 13
MERCE 211 320 18 38
MERCE 211 320 19 13
MERCE 211 320 21 38
MERCE 211 320 22 38
MERCE 211 320 23 38
MERCE 211 320 35 13
MERCE 211 320 36 13
MERCE 211 320 37 13
MERCE 211 320 38 13
MERCE 211 320 39 13
MERCE 211 320 40 13
MERCE 211 320 56 13
MERCE 211 320 57 13
MERCE 211 320 58 13
MERCE 211 320 66 13
MERCE 211 320 69 13
MERCE 211 320 70 13
MERCE 211 320 79 13
MERCE 211 320 80 13
MERCE 211 320 81 13
MERCE 211 320 98 13
MERCE 211 320 99 13
MERCE 211 323 18 00
MERCE 211 323 51 00
MERCE 211 323 56 00
MERCE 211 323 92 00
MERCE A 211 320 00 13
MERCE A 211 320 01 13
MERCE A 211 320 02 13
MERCE A 211 320 10 13
MERCE A 211 320 11 13
MERCE A 211 320 18 38
MERCE A 211 320 19 13
MERCE A 211 320 21 38
MERCE A 211 320 22 38
MERCE A 211 320 23 38
MERCE A 211 320 35 13
MERCE A 211 320 36 13
MERCE A 211 320 37 13
MERCE A 211 320 38 13
MERCE A 211 320 39 13
MERCE A 211 320 40 13
MERCE A 211 320 56 13
MERCE A 211 320 57 13
MERCE A 211 320 58 13
MERCE A 211 320 66 13
MERCE A 211 320 69 13
MERCE A 211 320 70 13
MERCE A 211 320 79 13
MERCE A 211 320 80 13
MERCE A 211 320 81 13
MERCE A 211 320 98 13
MERCE A 211 320 99 13
MERCE A 211 323 18 00
MERCE A 211 323 51 00
MERCE A 211 323 56 00
MERCE A 211 323 92 00
MEYLE 026 625 0011
SACHS 316 950
SACHS 54 1700 314 364
SACHS 80 1404 000 053
SACHS 80 1404 000 054
SACHS 80 1404 000 055
SACHS 80 1404 000 081
SACHS 80 1404 000 082
SACHS 80 1404 000 083
SACHS 80 1404 000 302
SACHS 80 1404 000 303
SACHS 80 1404 000 304
SACHS 80 1404 000 611
SACHS 80 1404 000 612
SACHS 80 1404 000 613
SACHS 80 1404 000 672
SACHS 80 1404 000 673
SACHS 80 1404 000 674
SACHS 80 1404 554 876
SACHS 80 1404 554 877
SACHS 80 1404 554 878
SACHS 80 1404 554 879
SACHS 80 1404 554 880
SACHS 80 1404 554 881
SACHS 80 4904 553 465
SACHS 80 4904 553 478
SACHS 80 4904 553 485
SACHS 80 4904 553 498
SACHS 80 4904 553 499
SACHS 80 4904 553 500
SACHS 84 4904 003 375
SACHS 84 4904 003 726
SACHS 84 4904 005 271
SACHS 84 4904 011 718
TRW JOS4302S

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 11-0311 pasuje do Twojego auta

 

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Zalane auto. Co zrobić? Jakie mogą być skutki zalania samochodu?

Auto zalane po powodzi? Najważniejsze w takiej sytuacji są pierwsze kroki ratunkowe, co nie znaczy, że zalany samochód uda się w ogóle uratować

Zalanie samochodu to jeden z najczarniejszych scenariuszy, a dla kierowcy sytuacja wyjątkowo stresująca. Woda w pojeździe może wyrządzić poważne szkody, zarówno w układach mechanicznych, jak i elektronicznych. Zalanie auta zawsze prowadzi do kosztownych napraw i – co gorsza – nawet one nie gwarantują sukcesu. Jakie są skutki zalania samochodu? Co robić, gdy do tego dojdzie?

czytaj więcej >
Barum Bravuris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Bravuris 5HM. Na suchym ciche i trwałe, na mokrym już nie takie Bravuris

Czeskie opony samochodowe mają w Polsce niezłą opinię i z reguły jest to opinia zasłużona. Opony Barum Bravuris 5HM również uznawane są za co najmniej dobre, jednak przed ich wyborem każdy z Was koniecznie powinien dobrze poznać ich charakterystykę. Dlaczego? Co może Was w tych oponach nieźle zaskoczyć?

czytaj więcej >
Technologia XTL w olejach silnikowych Fuchs. TOP5 zalet tej unikatowej technologii

Czym jest technologia XTL stosowana w olejach silnikowych Fuchs? TOP 5 zalet tej unikatowej i wciąż jeszcze mało znanej technologii

Marka Fuchs – producent zyskujących na popularności olejów silnikowych – znana jest ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Jedną z ważniejszych dla niej innowacji było wprowadzenie na rynek technologii XTL, która zrewolucjonizowała standardy w branży olejowej. Czym jest ta technologia? Jak przedstawia się nasze TOP 5 zalet wynikających z jej stosowania?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

MAXGEAR

Maxgear to firma z polskim kapitałem, zajmująca się produkcją części samochodowych. Niemal od początku swojej działalności przedsiębiorstwo produkuje pompy oraz części układu zapłonowego. Części samochodowe z wymienionych kategorii śmiało można uznać za flagowe produkty marki, jednak to tylko niewielka część oferty producenta, która obejmuje niemal wszystkie kategorie podzespołów niezbędnych w samochodach osobowych oraz w autach ciężarowych.

Części samochodowe Maxgear uchodzą za niemal bezawaryjne, dzięki wyjątkowo drobiazgowej kontroli produktów przed wypuszczeniem ich na rynek. Producent od dłuższego czasu dokłada również wszelkich starań, aby produkty desygnowane logo jego marki cechowała przyjazność wobec środowiska. Części silnika, układu napędowego czy filtracyjnego marki Maxgear sprzyjają minimalizacji emisji spalin generowanych przez pojazd mechaniczny. Troska producenta o ekologię przejawia się również na etapie produkcji części samochodowych, za sprawą modernizacji procesów produkcyjnych.

Maxgear to stosunkowo młoda firma, obecna na rynku zaledwie od kilkunastu lat. Pomimo wejścia na rynek na krótko przed światowym kryzysem gospodarczym, przedsiębiorstwo od początku charakteryzuje niezwykle dynamiczny rozwój. Początkowo posiadając w ofercie jedynie kilkaset referencji, dzisiaj producent ma ich ponad 20 000. Poszerzenie oferty oraz udoskonalenie procesów produkcyjnych umożliwiły wejście na rynek europejski, na którym dzisiaj Maxgear staje się coraz ważniejszym graczem.

Cechy Części

Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
Jednorurowy system tłumienia drgań zawieszenia
System jednorurowy Upside Down zastosowany jest w amortyzatorach gazowych, gdzie cała reakcja na tłumienie odbywa się wewnątrz jednej rury za pomocą sprężonego gazu i oddzielonego tłokiem swobodnym – oleju. Poprzez takie zastosowanie amortyzator mniej się nagrzewa podczas pracy.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze