- Otwór o śr[mm]: 19,05
- Materiał: Aluminium
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABS | 72817X |
APEC | BCY1140 |
APEC | BCY1336 |
ASHIKA | 65-04-403 |
ATE | 020428 |
ATE | 24.3219-1724.3 |
BENDIX | 214478B |
BENDIX | 214481B |
BENDIX | 214599B |
BENDIX | 214600B |
BLUEPRINT | ADH24419 |
BLUEPRINT | ADH24421 |
BLUEPRINT | ADH24434 |
BOSCH | 0 986 475 710 |
BOSCH | 0 986 475 714 |
BRAKE ENG | WC1870BE |
BRAKE ENG | WC4174 |
BRAKE ENG | WC4200 |
BRAKE ENG | WC5517 |
BREMBO | A12436 |
BREMBO | A12833 |
DELPHI | LW60351 |
DELPHI | LW60636 |
EIS | EW155196 |
FERODO | FHW4121 |
FERODO | FHW4192 |
FIRST LINE | FBW1637 |
FIRST LINE | FBW1776 |
FRITECH | CF463 |
FTE | R19001921 |
HELLA | 355530501 |
HELLA | 8AW 355 530-501 |
HONDA | 43300-SH3-J01 |
HONDA | 43300-SR3-003 |
INBRA | WCY3370 |
INBRA | WCY4026 |
JAPANPAR | CD-401 |
JAPANPAR | CD-403 |
JAPKO | 65403 |
LPR | 4177 |
LPR | 5517 |
MAG | 360219230019 |
MAPCO | 2529 |
METELLI | 04-0381 |
MGA | C1311 |
MGA | C1332 |
NIPPARTS | J3244003 |
NK | 802614 |
NK | 802616 |
OPENPARTS | FWC3089.00 |
QUINTON HA | BWC3493 |
RAICAM | 85325600 |
REMSA | C1509.13 |
REMSA | C1519.41 |
RHIAG | NT3370 |
RHIAG | NT4026 |
ROADHOUS | 221059 |
ROADHOUS | 221060 |
ROADHOUS | 221550 |
SAMKO | C21059 |
SAMKO | C21060 |
SAMKO | C21550 |
SBS | 1340802614 |
SBS | 1340802616 |
SEIM | 7559 |
SEIM | 7977 |
SUZUK | 53401-76J10 |
SUZUK | 53401-76J10-000 |
SUZUK | 53401-76J20 |
SUZUK | 53401-76J20-000 |
TRISCAN | 813040020 |
TRUSTING | CF463 |
TRW | BWD246 |
TRW | BWD342 |
VILLAR | 6235236 |
VILLAR | 6235361 |
WAL | F120239 |
WOKING | C1509.13 |
WOKING | C1519.41 |
HONDA
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Firma CIFAM to marka włoskiego koncernu Metelli, która produkuje części zamienne do samochodów w jakości oryginalnej. Przedsiębiorstwo do dnia dzisiejszego pozostaje producentem znanym z niezawodnych części samochodowych dedykowanych do układu hamulcowego i systemu przeniesienia napędu, a części przeznaczone są na niezależny rynek oraz pierwsze wyposażenie fabryczne wielu popularnych marek samochodowych.
CIFAM spełnia wszystkie standardy jakości (m.i. ECE R 90), a w zakładach produkcyjnych marki używa się tego samego oprogramowania, obrabiarek i automatycznych linii montażowych, co u głównych producentów samochodów. Wszystkie części samochodowe CIFAM po przetestowaniu ich w symulacji komputerowej, firma testuje w prawdziwym życiu (w zakładach i na drodze).
Firma kładzie duży nacisk na nieustanny rozwój. Inwestycje w zaplecza badawcze i linie produkcyjne poskutkowały uzupełnieniem oferty marki CIFAM m.in. w pompy sprzęgła, pompy wody, przeguby napędowe oraz łożyska koła. W planach jest także poszerzenie asortymentu dedykowanego układowi sterowania sprzęgłem.
Wszystkie części samochodowe firmy CIFAM to synonimy wysokiej jakości i niebywałej trwałości. Ponad trzydziestoletnie doświadczenie na rynku motoryzacyjnym sprawiło, że obecnie części zamienne CIFAM eksportowane są do ponad 90 krajów na całym świecie, a marka należy do jednych z najbardziej cenionych w branży.