- Parzyste numery artykułów: 09035
- Średnica tłoka [mm]: 20,64
- Materiał: Żeliwo szare
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona lewa
- Ciężar [kg]: 0,38
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 37304PU |
A.B.S. | 62832X |
ABE | C5R020ABE |
ABE | C5R025ABE |
AKRON-MALÒ | 90052 |
AKRON-MALÒ | 90055 |
APEC | BCY1343 |
APEC | BWC8064 |
ATE | 24.3220-1624.3 |
BARUM | BAW2006 |
BORG BECK | BBW1493 |
BORG BECK | BBW1523 |
BOSCH | 0 204 116 237 |
BOSCH | F 026 002 235 |
BOSCH | F 026 002 237 |
BOSCH | F 026 009 236 |
BRAKE ENG | WC1529BE |
BRAKE ENG | WC4572 |
BRAKE ENG | WC4577 |
BRAXIS | AJ2052 |
BREMBO | A 12 203 |
BREMBO | A 12 206 |
BREMSI | BC0025 |
BREMSI | BC0065 |
BREMSI | BC0072 |
BREMSI | BC0073 |
BROVEX-NEL | H0645 |
BSF | 04097 |
BSF | 04189 |
CAR | 3677C |
CAR | 3678C |
CIFAM | 101-431 |
CIFAM | 101-590 |
DANAHER | 210.01.10485A |
DEEVO | BI01369 |
DEEVO | BI01372 |
DELPHI | LW25146 |
DIAMAX | N03004 |
DIAMAX | N03103 |
DJ PARTS | AW1109 |
FEBI | 9036 |
FENOX | K2028 |
FERODO | FHW088 |
FERODO | FHW346 |
FRITECH | CF025 |
FRITECH | CF073 |
FTE | 9210189 |
FTE | R20059B1 |
GIRLING | 5005169 |
HART | 220 760 |
HART | 223 986 |
HELLA | 8AW 355 530-301 |
HELLAPAGID | 8AW 355 530-301 |
JPG | 4361300200 |
JURID | 251035J |
JURID | 251071J |
KABIS | WC30435 |
KAGER | 39-4001 |
KAGER | 39-4326 |
KAWE | H0645 |
KAWE | W4572 |
KAWE | W4577 |
KRAFT AUTO | 6035020 |
KRAFT AUTO | 6035100 |
LPR | 4572 |
LPR | 4577 |
MAG | 359001300340 |
MAG | 360219230201 |
MAG | 360219230202 |
MAG | 360219230205 |
MAG | 360219230206 |
MAPCO | 2162 |
MAXGEAR | 19-0165 |
MAXGEAR | 19-0195 |
METELLI | 04-0431 |
METELLI | 04-0590 |
METZGER | 101-590 |
MEYLE | 16-14 531 0010 |
MEYLE | 16-14 533 0017 |
MGA | C1672 |
MGA | PM631671 |
MOTAQUIP | VWC841 |
Motrio | 8671020592 |
NK | 803926 |
NK | 803940 |
OPENPARTS | FWC3199.00 |
OPENPARTS | FWC3200.00 |
PATRON | PBC4577 |
PROTECHNIC | PRH2437 |
PROTECHNIC | PRH2438 |
ProfiPower | 5B2047R |
QUINTON HA | BWC3461 |
QUINTON HA | BWC3465 |
REMSA | C1520.26 |
REMSA | C1520.27 |
RENAU | 77 01 033 391 |
RENAU | 77 01 035 310 |
RENAU | 77 01 035 474 |
RENAU | 77 01 039 395 |
RENAU | 86 71 020 592 |
RIDEX | 277W0078 |
ROADHOUS | 1520.26 |
ROADHOUS | 1520.27 |
SAMKO | C12124 |
SAMKO | C12128 |
SASIC | 4003076 |
SASIC | 4003084 |
SBS | 1340803926 |
SBS | 1340803940 |
SIGMAUTO | BC0025 |
SIGMAUTO | BC0065 |
SIGMAUTO | BC0072 |
SIGMAUTO | BC0073 |
STELLOX | 05-83036-SX |
SWAG | 60 90 9036 |
Stark | SKWBC-0680077 |
TEXTAR | 34025600 |
TRISCAN | 8130 25027 |
TRISCAN | 8130 25030 |
TRUSTING | CF025 |
TRUSTING | CF073 |
TRW | BWF148 |
TRW | BWF169 |
VALEO | 402088 |
VILLAR | 623.5221 |
VILLAR | 623.5222 |
WOKING | C1520.26 |
WOKING | C1520.27 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.