- Średnica [mm]: 20,64
- Materiał: Aluminium
Dodaj opinię
(29.12.2015)
Opinia wystawiona dla Cylinderek hamulcowy TRW BWD113
(28.08.2015)
Opinia wystawiona dla Cylinderek hamulcowy TRW BWA154
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 72887X |
ABE | C50509ABE |
AISIN | AY-011L |
AISIN | AY-011R |
AKRON-MALÒ | 90144 |
ASHIKA | 6705577 |
ASHUKI | 09723050 |
BENDIX | 214560B |
BLUEPRINT | ADG04427 |
BOSCH | 0 986 AB8 171 |
BOSCH | 0 986 AB8 172 |
BREMBO | A12456 |
BREMBO | A12457 |
CAR | 4848 |
CAR | 4849 |
CIFAM | 101923 |
DELPHI | LW62087 |
DJ PARTS | AW1299 |
FERODO | FHW4152 |
FERODO | FHW4165 |
FIRST LINE | FBW1795 |
FIRST LINE | FBW1796 |
FRITECH | CF711 |
FTE | R200040.2.1 |
GIRLING | 5005343 |
HBJAKOPART | J3240503 |
HELLA | 8AW 355 530-791 |
HELLA | 8AW 355 530-801 |
HYUNDAI | 58320-44220 |
HYUNDAI | 58420-44210 |
IPS PARTS | ICR4577 |
JAPANPAR | CS577 |
JAPKO | 67577 |
KAISHIN | WCY009 |
KAWE | W5107 |
LPR | 5107 |
LPR | 5108 |
METELLI | 040922 |
METELLI | 040923 |
NIPPARTS | J3240512 |
NK | 803403 |
NK | 803404 |
NPS | H323I25 |
OPTIMAL | RZ-9095 |
PEX | 120644 |
REMSA | C152075 |
REMSA | C152117 |
SBS | 1340803404 |
TEXTAR | 34021500 |
TEXTAR | 34021600 |
TRISCAN | 813043016 |
TRISCAN | 813043017 |
TRUSTING | CF711 |
TRUSTING | CF712 |
TRUSTING | CF836 |
VILLAR | 6235312 |
HYUNDAI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.