- Napięcie [V]: 12
- Ciężar [kg]: 0,07
- Tryb pracy: Elektryczny
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez cięgna
- Ilość biegunów: 2
- Gwarancja: 3 lata gwarancji
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.Z. Meist | AZMT-42-061-1111 |
A.Z. Meist | AZMT-42-061-1112 |
A.Z. Meist | AZMT-49-020-2282 |
ABAKUS | 120-04-116 |
AIC | 53237 |
ANGLI | 17074 |
ANGLI | 17147 |
ASAM | 30674 |
ATOMTEC | CSS1S012 |
AUTEX | 903108 |
AUTLOG | AS4233 |
AUTOTEAM | L3059 |
AUTOTEAM | L3179 |
AUTOTEAM | L3258 |
Alfa e-Par | AF00008 |
BBT | CSS1536 |
BLUEPRINT | ADN17207 |
BOSCH | 0 986 280 462 |
BREMI | 60282 |
CALORSTAT | CS0370 |
CASCO | CSN71C06AS |
CSV ELECTR | CSR9059 |
DACIA | 7700109055 |
DACIA | 8200439315 |
DACIA | 8200688406 |
DACIA | 8201040861 |
DAKAtec | 420069 |
DELPHI | SS10801 |
EFI AUTOMO | 144448 |
EFI AUTOMO | 144463 |
EFI AUTOMO | 303483 |
ELTA AUTOM | EE0046 |
ELTA AUTOM | XCS6037 |
ENGITECH | ENT800026 |
EPS | 1.953.199K |
ERA | 550058 |
ERA | 550844 |
ESEN SKV | 17SKV279 |
FACET | 90199K |
FAE | 79319 |
FAST | FT75537 |
FISPA | 83.059 |
FISPA | 83.179 |
FISPA | 83.258 |
FISPA | 83.258A2 |
GEBE | 9 2339 1 |
HBELPARTS | 70610012 |
HBJAKOPART | J5660306 |
HBJAKOPART | J5660320 |
HBJAKOPART | J5661021 |
HELLA | 6PU009163971 |
HITACHI | 138113 |
HOFFER | 7517179 |
HOFFER | 7517311 |
HOFFER | 7517373 |
INFIN | 23731BN700 |
INFIN | 23731BN70A |
INFIN | 23731BN70B |
INFIN | 2375000Q0A |
INFIN | 2375000Q0G |
INFIN | 2375000Q0M |
INFIN | 2375000QAD |
INFIN | 8200439315 |
INTERMOTOR | 18880 |
INTERMOTOR | 18880K |
INTERMOTOR | CS1115 |
INTERMOTOR | CS1115K |
INTERMOTOR | EPS024 |
INTERMOTOR | EPS024K |
INTERMOTOR | LCS164 |
INTERMOTOR | LCS164K |
IPD | 40-2103 |
IPD | 402103 |
KAMOKA | 109014 |
KAVO PARTS | ECR-6504 |
KAWE | 8855 25106 |
KRAFT AUTO | 8805018 |
KRAFTVOLL | 05090333 |
KW | 453 199K |
LECOY | 2SC0051 |
LECOY | 2SC0123 |
LEMARK | LCS164 |
LEMARK | LCS164K |
LUCAS | SEB442 |
LUCAS_ELEC | SEB442 |
MAG | 064848161010 |
MAPCO | 82311 |
MAXGEAR | 24-0045 |
MDR | EPS-1953 199 |
MEC-DIESEL | 900147DP |
MEC-DIESEL | 909953 |
METZGER | 0902052 |
METZGER | 0902222 |
METZGER | 902222 |
MEYLE | 16148000025 |
MI.R.A. | 27/0199 |
MOBILETRON | CS-E045 |
MOBILETRON | CS-E045A |
MOBILETRON | CSE045 |
MOTAQUIP | LVRC261 |
MOTAQUIP | VRC102 |
MOTORAD | 1KR607 |
MTR | 12220874 |
NISSA | 23731BN700 |
NISSA | 23731BN70A |
NISSA | 23731BN70B |
NISSA | 2375000Q0A |
NISSA | 2375000Q0G |
NISSA | 2375000Q0M |
NISSA | 2375000QAD |
NISSA | 23750BN70A |
NISSA | 23750BN70B |
NPS | N578N09 |
NTY | ECP-RE-005 |
OPTIMAL | 07S026 |
OSSCA | 20332 |
PATRON | PE40011 |
PROFIT | 1812-0031 |
QUINTON HA | XREV326 |
RECOFICIAL | CSR9059 |
RENAU | 6001545512 |
RENAU | 7700100566 |
RENAU | 7700109055 |
RENAU | 8200040861 |
RENAU | 8200439315 |
RENAU | 8200688406 |
RENAU | 8201040861 |
RENAULT T | 7700100566 |
RENAULT T | 7700109055 |
RENAULT T | 8200439315 |
RENAULT T | 8201040861 |
RIDEX | 833C0012 |
RIDEX | 833C0293 |
SATO tech | E61-4104 |
SEIM | CP74 |
SIDAT | 83.059 |
SIDAT | 83.179 |
SIDAT | 83.258 |
SIDAT | 83.258A2 |
SPJ | 2SC0051 |
SPJ | 2SC0123 |
STAND | 18880 |
STAND | EPS024 |
STANDARD | 18880 |
STANDARD | 18880K |
STANDARD | CS1115 |
STANDARD | CS1115K |
STANDARD | EPS024 |
STANDARD | EPS024K |
STANDARD | LCS164 |
STANDARD | LCS164K |
STELLOX | 06-00037-SX |
SUZUK | 3395784A02000 |
SUZUK | 3544284CT1000 |
SUZUK | 3544284CT2000 |
SUZUK | 3544286CA0000 |
SUZUK | 3544286CA1000 |
Stark | SKCPS-0360011 |
Stark | SKCPS-0360294 |
TOPRAN | 701 033 |
VALEO | 254017 |
VEMO | V46-72-0020 |
VEMO | V46720020 |
WAI | CRK9010 |
WALKER P | 235-2151 |
WE PARTS | 410570156 |
WE PARTS | 410570286 |
WE PARTS | 410570324 |
WILMINK | WG1408175 |
WILMINK | WG1408272 |
WILMINK | WG1408321 |
WILMINK | WG1493222 |
WILMINK | WG1494059 |
WILMINK | WG1499454 |
WILMINK | WG1791739 |
WILMINK | WG2221855 |
DACIA
|
NISSAN
|
RENAULT
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Czujnik położenia wału korbowego jest jednym z najważniejszych czujników znajdujących się w nowoczesnych samochodach. Ten niewielki element określa położenie wału korbowego, a tym samym tłoka. Co więcej, dostarcza on również informacji o prędkości, z jaką pracuje wał korbowy w danym momencie, ponadto podaje również uśrednione wartości. Informacje zbierane przez czujnik są przekazywane do sterownika silnika kierującego jego pracą. Można więc powiedzieć, że czujnik wału korbowego odpowiada za właściwą pracę silnika, w porę sygnalizując wszelkie zakłócenia we właściwym działaniu jednostki napędowej.
Dane zebrane przez czujnik wału korbowego i przekazane do sterownika są wykorzystywane w celu ustalenia optymalnych parametrów wtrysku paliwa. Ponadto, okazują się niezbędne dla określenia momentu zapłonu. Brak sygnału ze strony czujnika lub też nietrafne pomiary sprawiają zatem, że jednostka napędowa nie pracuje w optymalnych warunkach. Głównym objawem awarii czujnika położenia wału korbowego jest nierównomierna praca silnika. Ponadto, praca silnika może ulec całkowitemu zatrzymaniu. Zdarza się również, iż niemożliwe jest w ogóle jego odpalenie.
Do awarii dochodzi wskutek zwarcia w urządzeniu lub też w przewodach. Zdarzają się także uszkodzenia mechaniczne lub zanieczyszczenia czujnika wału korbowego. W każdym przypadku wskazana jest wymiana tego elementu, gdyż regeneracja nie jest opłacalna, ani też nie zapewnia pożądanych rezultatów.
SKV Germany to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości części zamiennych do samochodów wielu popularnych marek. Firma SKV posiada aktualnie ponad 7 tysięcy referencji w ponad 45 grupach asortymentowych. Ich oferta jest stale rozbudowywana o nowe produkty. Części tego producenta bardzo często wytwarzane są na tych samych taśmach produkcyjnych co części dostawców oryginalnych części, trafiających na pierwszy montaż. Dzięki temu asortyment wykonywany jest zgodnie z technologią produkcji części oryginalnych OEM.
SKV Germany produkuje zarówno części zawieszenia, nadwozia, osprzętu silnika, jak i układów hamulcowego, kierowniczego, chłodzenia, napędowego oraz wielu innych.
Każda partia części trafiających do klientów przechodzi restrykcyjne testy i kontrole, dzięki czemu zminimalizowane zostało ryzyko dystrybucji wadliwych części. Dzięki odpowiedniej optymalizacji struktur wewnętrznych przedsiębiorstwa koszty produkcji zostały obniżone do minimum, dzięki czemu firma SKV Germany może oferować swoje produkty w konkurencyjnych cenach.