- Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
- Kolor wtyczki: Czarny
- Długość [mm]: 470
- Ciężar [kg]: 0,08
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABE | CCZ1277ABE |
APEC | ABS1067 |
ASAM | 74227 |
ATE | 24.0713-1128.3 |
ATE | 360200 |
AUTEX | 901519 |
AUTOMEGA | 150006910 |
AUTOMEGA | 30101120765 |
AUTOMEGA | 3092708077M3H |
AUTOTEAM | L4981A2 |
BENDIX | 058146B |
BREMI | 51035 |
DELPHI | SS20171 |
FISPA | 84.981 |
FISPA | 84.981A2 |
FORD | 1112765 |
FORD | YM212B372BB |
FTE | BZ3125S |
HELLA | 6PU 012 806-661 |
HOFFER | 8290481 |
JPG | 1197103200 |
KAMOKA | 1060190 |
KAWE | 8180 10113 |
KRAFT AUTO | 9410096 |
MAPCO | 86844 |
MAXGEAR | 20-0089 |
METZGER | 0900252 |
MEYLE | 114 800 0015 |
MEYLE | 114 800 0017 |
MOTAQUIP | LVAB610 |
MULTIP | 97-990154 |
NK | 292526 |
OPTIMAL | 06-S148 |
PEX | 410.199 |
QUINTON HA | XABS244 |
SASIC | 9236013 |
SEAT | 7M3.927.807H |
SIDAT | 84.981 |
SIDAT | 84.981A2 |
SKODA | 7M3.927.807H |
SNR | ASB154.40 |
STAND | 60022 |
STAND | AB1484 |
STAND | ALB032 |
STAND | LAB302 |
STELLOX | 06-65438-SX |
Stark | SKWSS-0350047 |
TEXTAR | 45011500 |
TOPRAN | 112 228 |
TRISCAN | 8180 10113 |
TRW | GBS1068 |
VAG | 7M3 927 807H |
VDO | A2C59513287 |
VEMO | V10-72-1076 |
VW | 7M3927807H |
WILMINK | WG1409888 |
WILMINK | WG1495781 |
WILMINK | WG1773993 |
FORD
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.