- Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
- Długość całkowita [mm]: 575
- Zakres temperatury od [°C]: -40
- Zakres temperatury do [°C]: 150
Dodaj opinię
(13.01.2020)
Opinia wystawiona dla Czujnik BOSCH 0 265 005 765
(23.06.2019)
Czasami przeraża mnie to jak mądre są te różne nowoczesne urządzenia. Mimo wszystko jednak dobrze, że mamy je do dyspozycji, bo taki czujnik przyspieszenia poprzecznego to naprawdę skarb. Szczerze mówiąc korzystam z niego już od około 2 lat i nie wyobrażam sobie, żeby zrezygnować. Od początku jest to właśnie czujnik przyspieszenia Bosch. Wydaje mi się, że nie ma co kombinować i kupować zamienników. W przypadku takich produktów wolę wybierać najbardziej znanych producentów, duże firmy, które uchodzą za najbardziej innowacyjne w branży. No bo kto ma mieć nowocześniejsze, a tym samym też efektywniejsze czujniki niż taki Bosch, który wydaje miliony, jak nie miliardy na badania i udoskonalanie sprzedawanych części? W każdym razie moim zdaniem ten produkt bardzo im wyszedł i jest wart swojej ceny – mnie już pomógł na drodze wielokrotnie.
Opinia wystawiona dla Czujnik przyspieszenia poprzecznego BOSCH 0 265 005 207
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 24 0751 1128 3 |
CITRO | 4545 57 |
DELPHI | SS20047 |
FTE | BZ3050S |
HELLA | 6PU 010 039-421 |
PEUGE | 4545 57 |
TRW | GBS4005 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.