- Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z czujnikiem zużycia okładzin hamulcowych
- Parzyste numery artykułów: 0900253
Dodaj opinię
(09.01.2020)
Opinia wystawiona dla Czujnik METZGER 0900541
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-97-990154 |
A.B.S. | 30154 |
A.I.C. | 54285 |
ABAKUS | 120-02-037 |
ABE | CCZ1277ABE |
AIC | 54285 |
APEC | ABS1067 |
ASAM | 74227 |
ATE | 24.0713-1128.3 |
ATE | 360200 |
ATOMTEC | WSS1D017 |
AUTEX | 901519 |
AUTLOG | AS4114 |
AUTOMEGA | 150006910 |
AUTOTEAM | L4981A2 |
Alfa e-Par | AF04987 |
BENDIX | 058146B |
BREMI | 51035 |
BUGIAD | 73196 |
CSV ELECTR | CSG9981 |
CSV ELECTR | CSG9981C |
DAKAtec | 410206 |
DAKAtec | 410208 |
DELPHI | SS20171 |
DODA | 1180050089 |
EFI AUTOMO | 302174 |
EGT | 691311EGT |
ELTA AUTOM | EA0089 |
ELTA AUTOM | XBS089 |
ENERGY | CA0030PL |
ERA | 560311 |
ERA | 560345 |
ERA | 560345A |
ESEN SKV | 06SKV114 |
FAE | 78176 |
FISPA | 84.981 |
FISPA | 84.981A2 |
FORD | 1110312 |
FORD | 1112765 |
FORD | 11127765 |
FORD | YM21-2B372-BA |
FORD | YM21-2B372-BB |
FORD | YM212B372BA |
FORD | YM212B372BB |
FTE | BZ3125S |
G.U.D. | GABS01042 |
GEBE | 9 1297 1 |
GH | GH-702514V |
HART | 525 396 |
HBELPARTS | 70660322 |
HC-CARGO | 183010 |
HELLA | 6PU 012 806-661 |
HITACHI AU | 131426 |
HOFFER | 8290481 |
HUECO | 131426 |
INTERMOTOR | 60022 |
INTERMOTOR | AB1484 |
INTERMOTOR | ALB032 |
INTERMOTOR | LAB302 |
IPD | 40-0514 |
ITN | 15-BS-255 |
JPG | 1197103200 |
JPG | 1197103209 |
KAGER | 35-5207 |
KAMOKA | 1060190 |
KAWE | 8180 10113 |
KRAFT AUTO | 9410094 |
KRAFT AUTO | 9410096 |
LEMARK | LAB302 |
LUCAS_ELEC | ELABS089 |
MAPCO | 86844 |
MAXGEAR | 20-0089 |
MEATDORIA | 90481 |
MEC-DIESEL | 901023DP |
MEYLE | 114 800 0015 |
MEYLE | 114 800 0017 |
MOBILETRON | AB-EU063 |
MOTAQUIP | LVAB610 |
MTR | 12115394 |
MULTIP | 97-990154 |
NK | 292526 |
NTY | HCA-FR-015 |
OPTIMAL | 06-S148 |
OSSCA | 10174 |
PATRON | ABS52009 |
PEX | 410.199 |
PartsTec | PTA560-0209 |
QF | QF00T00166 |
QF | QF60F00210 |
QH BENELUX | XABS244 |
QUINTON HA | XABS244 |
RECOFICIAL | CSG9981 |
RECOFICIAL | CSG9981C |
RIDEX | 412W0048 |
SASIC | 9236013 |
SIDAT | 84.981 |
SIDAT | 84.981A2 |
SNR | ASB154.40 |
STARMANN | BS-A0147 |
Stark | SKWSS-0350047 |
TEXTAR | 45011500 |
TOMEX | TX 52-07 |
TOPRAN | 112 228 |
TRISCAN | 8180 10113 |
TRW | GBS1068 |
VAG | 7M3 927 807 H |
VAG | 7M3927807H |
VDO | A2C59513287 |
VEMO | V10-72-1076 |
WE PARTS | 411140523 |
WE PARTS | 411140524 |
WILMINK | WG1409888 |
WILMINK | WG1495780 |
WILMINK | WG1495781 |
WILMINK | WG1773993 |
vika | 99271594801 |
FORD
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.