- Długość [mm]: 960
- Ilość połączeń: 2
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
- Ciężar [kg]: 0,45
Dodaj opinię
(21.02.2024)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet FEBI BILSTEIN 16502 (Oś przednia)
(04.02.2023)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet FEBI BILSTEIN 16488 (Oś tylna)
(18.11.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet FEBI BILSTEIN 16625 (Oś tylna)
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 12484MI |
A.B.S. | 39699 |
ACDelco Ko | 19521599 |
AKRON-MALÒ | 124074 |
APEC | BWR5083 |
APEC | WIR5250 |
APXENERGY | X70286 |
ATE | 24.8190-0307.2 |
AUTO-SPEED | 290BK12080 |
BAPMIC | BACB12-415077 |
BAPMIC | BACB12-415223 |
BBR | 001-10-18323 |
BENDIX Bra | BBI1013 |
BLUEPRINT | ADB117209 |
BOGAP | B7118182 |
BORG BECK | BWL3055 |
BOSCH | 1 987 473 523 |
BRAXIS | AF1031 |
BREMBO | A 00 445 |
BREMSI | WI0699 |
BREMTEC | BTS83 |
BSG | BSG 15-201-056 |
BUGIAD | BW70446 |
CARRAB BP | 8308 |
CIFAM | SU.281 |
CSV ELECTR | CDF2088 |
DEEVO | BW12720 |
DELPHI | LZ0244 |
DENCKERMAN | B170134 |
E.T.F. | 17-6906 |
EBC BRAKES | EFA162 |
ELTA AUTOM | EA5051 |
FERODO | FWI402 |
FREY | 880708101 |
FRITECH | SU.281 |
FTE | 9410125 |
FTE | BZ1178W-SET |
GALFER | B1.G190-0085.2 |
GIRLING | 6328601 |
HELLA | 8DK 355 251-861 |
HELLAPAGID | 8DK 355 251-861 |
HOFFER | H212088 |
Hi-Q | SWS1402 |
ICER | 610541 E C |
JPG | 6097300600 |
JURATEK | JCW287 |
JURID | 581492 |
JURID | FWI402 |
KAWE | WS0308A |
LPR | KS0194 |
LYNXAUTO | BW-1118 |
MAG | 363700400445 |
MAPCO | 56815 |
MATRIX PRO | MX01540064 |
MAXGEAR | 23-0083 |
MAXGEAR | 23-0129 |
MEATDORIA | 212088 |
METELLI | SU.281 |
METZGER | 1190264 |
METZGER | WK 17-264 |
MEYLE | 314 527 0018 |
MGA | 1040 |
MGA | TU204 |
MI.R.A. | 29/2171 |
MIN | MWI0491 |
MINI | 34 35 9 804 834 |
MOBILETRON | BS-EU033 |
MOTAQUIP | LVWS76 |
NAPA | NWL5250 |
NATIONAL | FK6087WL |
NK | 280207 |
NTY | HCZ-BM-037 |
OPENPARTS | AK3151.00 |
OPTIMAL | WKT-60051K |
OSSCA | 14802 |
PAGID | P8597 |
PREX | P203120 |
QF | QF61F00234 |
QUICKBRAKE | WS 0308 A |
QUICKBRAKE | WS 0308 B |
QUINTON HA | BWI1099 |
RBRAKE | 610541RB |
RECOFICIAL | CDF2088 |
REMSA | 001114 |
RIDEX | 407W0085 |
ROADHOUS | 001114 |
SAMKO | KS0194 |
SCHNIEDER | BMS88.00244 |
SIGMAUTO | WI0699 |
SWAG | 11 93 6571 |
Stark | SKWW-0190085 |
TEXTAR | 98044700 |
TEXTAR | 98044710 |
TOPRAN | 502 942 |
TRICLO | 882013 |
TRISCAN | 8115 17021 |
TRUSTING | SU.281 |
TRW | GIC286 |
TRW | GIC286CN |
VANHE | H 8931 |
VEMA | 117454 |
VEMO | V20-72-5151 |
VILLAR | V 00 445 |
WE PARTS | 412130075 |
WOKING | 001114 |
MINI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.