- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
- Rozmiar gwintu 1: M12x1,5
- Rozmiar gwintu 2: M14x1,5
- Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
- Parzyste numery artykułów: 116 030 0616
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Drążek kierowniczy poprzeczny MEYLE 116 031 0618 | 116 031 0618 |
1 szt. | Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MEYLE 116 020 7106 | 116 020 7106 |
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 32723 |
A.B.S. | 230429 |
A.B.S. | 230671 |
A.B.S. | 250155 |
ASHUKI | 116-779 |
ASHUKI | 116-779A |
ASHUKI | 157-658A |
AUTOMEGA | 3042208041H0A |
AUTOMEGA | 3042208123A0 |
AUTOMEGA | 3042208126N0 |
BENDIX | 040387B |
BIRTH | RD0873 |
BORG BECK | BDL6534 |
BORG BECK | BTR4169 |
BORG BECK | BTR4618 |
BSG | BSG 90-310-024 |
BSG | BSG 90-310-050 |
DEEZA | VW-T215 |
DEEZA | VW-T228 |
DEEZA | VW-T230 |
DENCKERMAN | D130003 |
DENCKERMAN | D130103 |
DENCKERMAN | D130245 |
DITAS | A2-1135 |
DJ PARTS | DE1225 |
DJ PARTS | DE1427 |
FAG | 840 0163 10 |
FAG | 840 0168 10 |
FAG | 840 0496 10 |
FAI | SS498 |
FEBI | 102380 |
FEBI | 10580 |
FEBI | 14308 |
FEBI | 14324 |
FEBI | 24260 |
FIRST LINE | FDL6534 |
FIRST LINE | FTR4169 |
FIRST LINE | FTR4618 |
FLENNOR | FL009-B |
FLENNOR | FL454-A |
FORMPART | 2977092 |
FORMPART | 4310030 |
FORTUNE LI | FZ0565 |
FORTUNE LI | FZ1107 |
FORTUNE LI | FZ1110 |
FORTUNE LI | FZ1807 |
FORTUNE LI | FZ1808 |
FRAP | 1032 |
FRAP | 1520 |
FRAP | 2351 |
JPG | 1144601080 |
JPG | 1144601280 |
JPG | 1144602380 |
JPG | 419260011 |
JPG | 422430004 |
JPG | 4224430004 |
KAGER | 41-0041 |
KAGER | 43-0577 |
KAGER | 43-0780 |
KAGER | 43-0916 |
KAMOKA | 9963433 |
KAWE | FL009-B |
KAWE | FL454-A |
KRAFT AUTO | 4310020 |
KRAFT AUTO | 4310030 |
KRAFT AUTO | 4310115 |
LEMFO | 10249 |
LEMFO | 10249 02 |
LEMFO | 13793 02 |
LEMFO | 17642 04 |
LEMFO | 28451 01 |
LEMFO | 28451 02 |
MAPCO | 19878 |
MAPCO | 19886 |
MAPCO | 49872 |
MAPCO | 59817 |
METZGER | 54005802 |
METZGER | 54006002 |
METZGER | 56005902 |
METZGER | 56007202 |
METZGER | 6-118 |
METZGER | 6-120 |
METZGER | 6-440 |
METZGER | 8110116 |
METZGER | 84006002 |
METZGER | 84009302 |
MONROE | L29007 |
MONROE | L29113 |
MONROE | L29117 |
MONROE | L29365 |
MOOG | VO-DS-1512 |
MOOG | VO-ES-7106 |
MOOG | VO-ES-8246 |
MOOG | VO-ES-8273 |
NK | 5004780 |
NK | 5004780PRO |
NK | 5032341 |
NK | 5034716 |
NK | 5034745 |
NK | 5034764 |
OCAP | 0280871 |
OCAP | 0280873 |
OCAP | 0281645 |
OCAP | 0282315 |
OCAP | 0580288 |
OCAP | 0580419 |
OPTIMAL | G1-110 |
OSSCA | 00149 |
PEX | 12.02.061 |
PEX | 12.02.089 |
QUINTON HA | QDL9273S |
QUINTON HA | QR2069S |
QUINTON HA | QR2935S |
QUINTON HA | QR3202S |
RIW | VW2007 |
RTS | 90-90906-1 |
RTS | 91-00914 |
RTS | 91-00921 |
RUV | 915427 |
RUV | 915435 |
RUV | 915439 |
RUV | 925417 |
RUV | 925419 |
SASIC | 9006381 |
SASIC | 9006618 |
SBS | 19015004780 |
SBS | 19065032341 |
SBS | 19065034716 |
SEAT | 6K0 422 804 A |
SEAT | 6K0 422 804 D |
SIDEM | 63433 |
SIDEM | 63623 |
SKF | VKDY 331019 |
SPIDAN | 44970 |
SPIDAN | 46224 |
SPIDAN | 57697 |
SWAG | 30 71 0023 |
SWAG | 30 71 0025 |
SWAG | 30 71 0042 |
TOPRAN | 102 801 |
TOPRAN | 104 009 |
TOPRAN | 110 239 |
TRISCAN | 8500 29007 |
TRISCAN | 8500 29113 |
TRISCAN | 8500 29365 |
TRW | JAR1060 |
TRW | JRA234 |
TRW | JTE345 |
TRW | JTE353 |
TRW | JTE355 |
TRW | JTE780 |
TTC | 07.37.014 |
TTC | 07.41.002 |
VAICO | V10-7025 |
VAICO | V10-7027 |
VAICO | V10-9547 |
VEMA | 2714 |
VW | 6K0 422 804 A |
VW | 6K0 422 804 D |
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Drążek kierowniczy to element samochodowego układu kierowniczego, którego podstawowa rola sprowadza się do połączenia przekładni kierowniczej ze zwrotnicą układu zawieszenia oraz przekazywania ruchu przekładni na zwrotnicę. W skrócie to podzespół, który odpowiada za prawidłowe prowadzenie przednich kół pojazdu.
Zużycie drążka kierowniczego podyktowane jest przede wszystkim rodzajem zastosowanych części oraz stylem jazdy. Niezależnie od tego, kiedy dojdzie do zużycia, trzeba mieć na uwadze, że wyeksploatowanie tej części samochodowej ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy samochodem. Dlatego z wymianą nie należy zwlekać.
Drążek kierowniczy wyposażony został w tak zwany przegub, który jest elastycznym połączeniem, umożliwiającym ruch zawieszenia samochodu w górę i w dół, odpowiednio względem nieruchomo zamocowanej przekładni kierowniczej. Przy okazji wymiany tej części samochodowej zaleca się także wymianę współpracującej z nim końcówki drążka kierowniczego.
Drążek kierowniczy osłonięty jest gumową osłoną. Należy upewnić się, czy nie jest ona uszkodzona lub zużyta i w razie potrzeby wymienić ją razem z drążkiem i końcówką. Należy pamiętać, że drążki wymieniamy zawsze parami, gdyż żywotność tych elementów układu kierowniczego jest zbliżona.
Po dokonaniu wymiany drążka nie zapomnijcie, że konieczne będzie także sprawdzenie i regulacja zbieżności kół.
Meyle to niezależny producent części samochodowych do niemal wszystkich układów. Trudno wskazać flagowe produkty marki, za sprawą bogactwa oferty i równomiernej staranności podczas produkcji każdego podzespołu. Niewątpliwie wśród fachowców wysoko cenione są układy hamulcowe Meyle, a także elementy układu kierowniczego i zawieszenia.
W ofercie firmy Meyle klient znajdzie również szeroki wybór filtrów samochodowych, a także elementów gumowych, czujników elektrycznych, tłumików czy też systemów chłodzenia. Przedsiębiorstwo dysponuje ponad 24 tysiącami referencji, co dowodzi, że oferta rzeczywiście jest niezwykle bogata. Meyle to firma produkcyjna która zajmuje się również produkcją części samochodowych, co czyni ją kompleksowym przedsiębiorstwem motoryzacyjnym. Projektowanie oraz produkcja w rękach jednej firmy przekłada się na jakość produktów, która zdaniem firmy, jak i klientów, zasługuje na docenienie.
Meyle to marka, która różnicuje ofertę poprzez kryterium jakości produktów, nie ukrywając tego przed klientami. Dlatego też w asortymencie firmy Meyle pojawiają się tanie części zamienne, jak i produkty z wyższych kategorii cenowych. Tańsze produkty wykonywane są na wzór podzespołów oryginalnych, natomiast drogie części to ich udoskonalone wersje. Meyle dysponuje własnymi laboratoriami badawczymi, w których inżynierowie nieustannie analizują części montowane przez producentów samochodowych, aby następnie znaleźć sposób na ich ulepszenie. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że Meyle również jest dostawcą części samochodowych do pierwszego montażu.